ممنوعیت شنا در تاسیسات آبی

۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۲۳:۰۱:۵۹
کد خبر: ۸۶۹۱۱۷
ممنوعیت شنا در تاسیسات آبی
هر سال با شروع فصل گرما برخی از شهروندان بدون توجه به علائم هشدار دهنده و اطلاعیه های مکرر شرکت آب منطقه ای مبادرت به شنا در دریاچه سد رئیسعلی دلواری، کانال های آبیاری و زهکشی و بندهای انحرافی می‌کنند که این سهل انگاری‌ها موجب بروز خسارت‌های جانی و مالی جبران ناپذیری می شود.

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ در این ارتباط روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه‌ای بوشهر در اطلاعیه‌ای با اعلام ممنوع بودن شنا در تاسیسات این شرکت نسبت به خطر غرق شدگی بر اثر شنا در تأسیسات آبی استان، بویژه شبکه‌های آبیاری و زهکشی هشدار داد.

در این اطلاعیه آمده است: تأسیسات آبی موجود در استان بوشهر فقط برای آبرسانی طراحی و احداث شده و به هیچ وجه برای شنا کردن مناسب نیست و خطر غرق شدن در آنها وجود دارد این تأسیسات دارای حریم قانونی هستند و ورود به آن حریم و شنا در آن ممنوع است.

این اطلاعیه به شهروندان، ساکنان و مسافران توصیه کرده به علائم هشدار دهنده توجه کنند تا شاهد حوادث تلخ و جبران ناپذیر حاصل از رعایت نکردن نکات مطرح شده در هیچیک از نقاط استان بوشهر نباشیم و شرکت آب سهامی منطقه‌ای بوشهر و واحدهای تابعه آن در صورت بروز هرگونه حادثه در مناطق مورد اشاره هیچ گونه مسئولیتی به عهده نخواهد داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز