استاندار مرکزی:

تمام توان خود را برای تکمیل پروژه کنارگذر شمالی ساوه به کار می گیریم

۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۰:۴۳:۵۷
کد خبر: ۱۰۰۴۸۱۰
تمام توان خود را برای تکمیل پروژه کنارگذر شمالی ساوه به کار می گیریم
استاندار مرکزی گفت: پروژه کنارگذر شمالی ساوه با توجه به تردد خودروهای سنگین از درون شهر و ایجاد مشکلاتی برای شهروندان، بسیار مهم است و برای تکمیل هرچه سریعتر این طرح تمام توان خود را به کار می گیریم.

به گزارش برنا از اراک ، سیدعلی آقازاده در سفر به ساوه و بازدید از پروژه کنارگذر شمالی شهر ساوه به خبرنگاران، گفت: پیشرفت فیزیکی این طرح راهسازی به طول ۲۵ کیلومتر افزون بر ۹۰ درصد است اما برای تکمیل نهایی آن به حمایت های دولت نیاز دارد.

وی گفت: در چند ماه اخیر ۲ بار از روند احداث این طرح بازدید داشتم تا روند اجرای آن شتابان شده و در موعد مقرر به بهره برداری برسد.

استاندار مرکزی گفت: برای تکمیل نهایی این طرح به ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است و در این راستا تلاش می کنیم با دعوت از مدیرعامل شرکت زیرساخت و معاون وزیر راه و شهرسازی نسبت به تامین آن اقدام کنیم تا زمینه بهره برداری از آن را در هفته دولت مهیا کنیم.

آقازاده در ادامه از افتتاح تقاطع جاده یولاق و کنارگذر شمالی تا ۲ هفته آینده خبر داد و افزود: تلاش می کنیم کنار گذر شمالی را نیز در شهریور امسال با صرف افزون بر یک هزار میلیارد ریال زیر بار ترافیک ببریم.

استاندار مرکزی امروز از ۲ کارخانه فعال در زمینه صنایع کاشی و سلولزی در شهر صنعتی کاوه نیز بازدید کرد.

وی در توضیح دلایل این بازدیدها، اظهار کرد: این واحدها در زمینه تامین ارز و صادرات تولیدات خود دارای مشکلاتی هستند که تلاش می کنیم از طریق وزارت صنعت، معدن و تجارت با همکاری بانک مرکزی آنها را رفع کنیم.

وی همچنین بازدید از شهر آوه و مجتمع های گلخانه ای را از دیگر برنامه های سفر خود عنوان کرد و گفت: واحدهای گلخانه ای این منطقه با مشکلاتی از جمله تسهیلات، گاز و آب مواجه هستند که پیگیر حل این مشکلات هستیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز