طی سال گذشته؛

بهره‌مندی ۳۹ هزار نفر از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در سمنان

۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۵:۱۰:۲۹
کد خبر: ۱۰۰۷۰۷۶
بهره‌مندی ۳۹ هزار نفر از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در سمنان
۳۹ هزار و ۶۸ نفر در استان سمنان تحت آموزش مهارت‌های فنی و حرفه‌ای قرار گرفتند.
به گزارش خبرگزاری برنا؛ فاطمه منصوری گفت: از این تعداد، ۲۱ هزار و ۵۴۵ نفر در بخش دولتی و ۱۷ هزار و ۵۲۳ نفر در آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای تحت آموزش قرار گرفتند.
 
وی افزود: بخش دولتی آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان، سه هزار و ۲۶۸ نفر را در بنگاه‌های اقتصادی، سه هزار و ۹۷ نفر را در پادگان‌ها و یگان‌های نظامی و ۹۷۴ نفر را در دانشگاه‌ها تحت آموزش قرار داد.

 منصوری ادامه داد: همچنین یکهزار و ۳۱ نفر در زندان‌ها و ندامتگاه‌ها، ۶ هزار و ۷۵۶ نفر در مراکز ثابت و شعبه‌های آموزش فنی و حرفه‌ای و ۴۴۲ نفر در مراکز درمانی تحت پوشش بهزیستی توسط بخش دولتی مهارت‌های فنی و حرفه‌ای فرا گرفتند.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان تصریح کرد: بخش دولتی آموزش فنی و حرفه استان یکهزار و ۹۲۷ نفر را در مناطق روستایی، عشایری و مناطق محروم و چهار هزار و ۵۰ نفر را به صورت سیار در مناطق شهری تحت آموزش قرار داد.

وی ابراز داشت: به طور کلی بخش دولتی آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان در سال گذشته ۲ میلیون ۶۲۱ هزار و ۳۶۳ نفر ساعت و آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای یک میلیون و ۵۴۵ هزار و ۳۲۳ نفر ساعت خدمات آموزشی ارائه کردند.
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز