رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی:

نماهنگ «با همیم» توسط حوزه هنری آذربایجان شرقی منتشر شد

۱۳۹۹/۰۳/۰۷ - ۱۴:۲۲:۵۵
کد خبر: ۱۰۰۷۴۹۳
نماهنگ «با همیم» توسط حوزه هنری آذربایجان شرقی منتشر شد
رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی از تولید و رونمایی نماهنگ «با همیم» با هدف انسجام و وحدت اجتماعی در مقابله با ویروس کرونا در تبریز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، سیدمحمدحسین بلاغی با بیان این مطلب اظهار کرد: در راستای افزایش روحیه وحدت، انسجام و همدلی مردم در مقابله با ویروس کرونا و همچنین نمایش جلوه های ایثار، فداکاری و نوع دوستی ملت بزرگ ایران در رزمایش کمک مومنانه، حوزه هنری آذربایجان شرقی اقدام به تهیه و تولید نماهنگ «با همیم» کرده است.

وی افزود: در این اثر که با اجرای گروه سرود نسیم ولایت تبریز تولید شده است، به بیماری کرونا، با رویکرد امید آفرین و پرنشاط پرداخت شده است.

بلاغی در ادامه اظهار کرد: این سرود به تهیه کنندگی حوزه هنری استان و با اجرای گروه سرود نسیم ولایت تبریز به سرپرستی ایمان حاجی زاده و به کارگردانی سید امین بهکار و به پاس قدردانی از تلاش های شبانه روزی مدافعان سلامت و نمایش اتحاد و همدلی عموم مردم استان در برابر این بیماری تهیه و تولید شده است.

رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی با بیان اینکه نماهنگ «با همیم» از طریق سایت رسمی حوزه هنری استان و فضای مجازی منتشر می شود، ادامه داد: این نماهنگ از طریق رسانه ملی نیز منتشر می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز