معاون سیاسی امنیتی استانداری ؛

مراودات بی محابا با استان‌های همجوار شرایط سفید و زرد استان مرکزی را شکننده می کند

۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۲:۴۹:۱۳
کد خبر: ۱۰۰۸۵۷۲
مراودات بی محابا با استان‌های همجوار شرایط سفید و زرد استان مرکزی را شکننده می کند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با تشریح آخرین وضعیت کرونا در این استان گفت: مراودات بی محابا با استان‌های همجوار می‌تواند شرایط سفید و زرد در استان مرکزی را شکننده کند.

به گزارش برنا از اراک، بهروز اکرمی در جمع خبرنگاران در اراک افزود: با توجه ویژه مردم استان مرکزی به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و تلاش‌های شبانه‌روزی کادر درمان و مسئولان این استان، هیچ‌کدام از شهرستان‌های استان مرکزی در وضعیت قرمز نیست و از مجموع ۱۲ شهرستان، پنج شهرستان در وضعیت سفید یا کم خطر و هفت شهرستان در وضعیت زرد یا با خطر متوسط قرار دارد.

وی بیان کرد: استان مرکزی در راستای آمار مبتلایان به ویروس کرونا در حال حاضر رتبه دهم جدول کشور را به خود اختصاص داده و این در حالی است که در روزهای نخست شیوع این بیماری جزو دومین استان پرمبتلا بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی ادامه داد: برخی از همسایگان این استان مانند خوزستان و لرستان به لحاظ شیوع این بیماری در شرایط ویژه قرار دارند که نیاز است مردم در مراودات با این استان‌ها نکات بهداشتی لازم را مورد توجه قرار دهند و از سفرهای غیرضرروی به این استان‌ها بپرهیزند.

اکرمی تصریح کرد: ویروس کرونا هنوز مهار نشده و خطر شیوع آن در صورت توجه نکردن به مسایل بهداشتی و شیوه‌نامه‌های مورد نظر وجود دارد و نیاز است مردم همچنان این بیماری را جدی بگیرند.

وی اظهار داشت: بر اساس برآوردهای صورت گرفته، فعالیت بیمارستان آیت‌الله خوانساری اراک که از بیمارستان‌های معین این بیماری بود از هفته آینده به صورت عادی از سرگرفته می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز