رقابت مجازی دارت اندازان کشور

۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۵:۲۱:۲۸
کد خبر: ۱۰۱۰۳۲۷
رقابت مجازی دارت اندازان کشور
با توجه به شیوع ویروس کرونا رقابت های دارت کشور به صورت مجازی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ محمد حسین فاضلی مسئول برگزاری مسابقات گفت: با شیوع ویروس کرونا در کشور، این رقابت ها با دستورالعمل های جدید به صورت برخط در سنین مختلف از 20 اسفند آغاز شد و دهم خرداد به پایان رسید.

فاضلی افزود : در این مسابقات ، 6 هزار ورزشکار از استان های مختلف شرکت داشتند که 60 درصد شرکت کنندگان را آقایان و 40 درصد نیز بانوان تشکیل دادند. 

مسئول برگزاری مسابقات گفت : مسابقات دارت کارگری،  دانشجویی،  پیشکسوتان و مسابقات دارت قهرمانی کشور از مهم ترین عناوین مسابقات برگزار شده به صورت برخط بود.

در این دوره از رقابت ها  در گروه سنی 45 تا 55 سال بخش آقایان، باقر لومی از استان اصفهان اول، علی رضا محمد زاده از خراسان جنوبی دوم و محمدرضا ناظریه از استان سمنان و حسن علی حسینی از استان خوزستان مقام سوم مشترک را به دست آوردند. 


در گروه سنی بالای 55 سال نیز، آقایان الله حسین زارعی از استان فارس قهرمان شد و محمد صالح بابایی مقام دوم و حمید شعبانی از استان فارس و محمد اسماعیل شادمهر از خراسان شمالی مقام سوم مشترک این رقابت ها را کسب کردند. 

در بخش بانوان نیز در گروه سنی 40 - 50 سال خانم بهرخ دهقان از استان فارس اول، مهتاب صادقی از کهگیلیویه و بویر احمد دوم و زهرا کمیاب  از استان سمنان مقام سوم این دوره از مسابقات را کسب کردند.


در گروه سنی بالای 50 سال بخش بانوان نیز آسیه حاصلی از کهگیلیویه و بویر احمد قهرمان شد و آذر شاکریان از چهارمحال بختیاری  مقام دوم  و افسانه مرادی از استان مرکزی و رقیه غریبی از استان بوشهر مقام سوم مشترک این دوره از رقابت ها را به دست آوردند. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز