استاندار خراسان جنوبی:

هیچ خط قرمزی برای خبرنگاران در استان نیست

۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۱۳:۲۲:۴۲
کد خبر: ۱۰۱۵۷۴۹
هیچ خط قرمزی برای خبرنگاران در استان نیست
استاندار بیان کرد: در مدت حضور در استانداری خراسان جنوبی، به جز در موارد امنیتی و خط قرمزها، هر خبرنگاری تماس گرفته و سوالی مطرح کرده پاسخ دریافت کرده است .

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، استاندار خراسان جنوبی عنوان کرد: ممکن است مدیران به دلیل حجم بالای کار، برخی از کاستی ها را  نبینند لذا رسانه ها می توانند در این مسیر نقش آفرین باشند.

معتمدیان با اشاره به نقش ارزنده رسانه ها در رفع مشکلات تصریح کرد : رسانه ها ضمن بیان نقاط ضعف،  نقاط قوت را هم بازگو کنند .

استاندار بیان کرد: در مدت حضور در استانداری خراسان جنوبی، به جز در موارد امنیتی و خط قرمزها،  هر خبرنگاری  تماس گرفته و سوالی مطرح کرده پاسخ دریافت کرده است .

استاندار با اشاره به این نکته که برخی از مطالبات و خواسته های مردم را از طریق مطالب درج شده در رسانه ها پیگیری می کند، اظهار داشت: در مسائل مختلف از رسانه ها به دلیل اشرافی که به موضوعات مختلف دارند، مشاوره می گیرد .

معتمدیان با تأکید بر این که رسانه ها و مدیران باید روابط متقابلی داشته باشند،متذکر شد: اگر این روابط و تعاملات نباشد، رشد و توسعه ای که به دنبال آن هستیم محقق نخواهد شد.

وی به مدیران دستگاه های اجرایی نیز توصیه کرد: به طور حتم پاسخ گوی سؤالات و درخواست های خبرنگاران باشند، چرا که  با وجود این پاسخگویی و تعامل دو سویه است که توسعه اتفاق می افتد.

استاندار خاطرنشان کرد: از زمان ورود به استان برای شناسایی بهتر راه دستیابی به افق توسعه یافتگی در خراسان جنوبی، ارتباط با رسانه ها و استفاده از قابلیت آن ها را در دستور کار قرار دادم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز