از یک اتوبوس؛

رد رشوه ۱۵۰ میلیون ریالی مأموران وظیفه شناس پلیس در"قاین"/۱۱۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی کشف شد

۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۱۳:۲۳:۴۰
کد خبر: ۱۰۱۵۷۷۸
رد رشوه ۱۵۰ میلیون ریالی مأموران وظیفه شناس پلیس درقاین/۱۱۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی کشف شد
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان از رد رشوه 150 میلیون ریالی مأموران پلیس وظیفه شناس در شهرستان"قاین" خبر داد و گفت: متهم با 115 کیلوگرم مواد مخدر صنعتی دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، سرهنگ "محمود پارسافر" عنوان کرد: مأموران ایست و بازرسی شهرستان "قاین" هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک اتوبوس مسافربری مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان خراسان جنوبی بیان داشت: مأموران در بازرسی از خودرو 105 کیلوگرم هروئین و 10 کیلوگرم شیشه که از مرزهای شرقی کشور وارد شده بود؛ کشف و در این رابطه یک متهم را دستگیر کردند که برای رهایی از قانون مبلغ 150 میلیون ریال وجه نقد را به عنوان رشوه به مأموران پلیس پیشنهاد کرد.

سرهنگ پارسافر ادامه داد: با اقدام قاطع مأموران وظیفه شناس پلیس و امتناع از قبول رشوه، متهم دستگیر شد و ضمن کشف مواد، پیشنهاد رشوه به پلیس نیز به مقام قضائی گزارش و متهم روانه زندان شد.

وی تصریح کرد: تشویق کارکنان و قدردانی از عملکرد مطلوب آنان نقش مهمی در کاهش تخلفات و جرایم دارد که به همین منظور مأموران وظیفه شناس ایست و بازرسی شهرستان "قاین" مورد تقدیر قرار گرفتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز