تجهیز و راه اندازی ۲۵ خانه ورزش روستایی در هفته ملی مبارزه با مواد مخدر

۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۲:۰۱:۲۶
کد خبر: ۱۰۱۸۶۱۵
تجهیز و راه اندازی ۲۵ خانه ورزش روستایی در هفته ملی مبارزه با مواد مخدر
مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی، از اعزام اولین کاروان امید و نشاط در هفته مبارزه با مواد مخدر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، به مناسبت هفته ملی مبارزه با مواد مخدر، 25 خانه ورزش روستایی در روستاهای استان تجهیز و راه اندازی می شود.

عزیزی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی در تشریح این خبر گفت: جامعه جوان روستایی، پشتوانه های انقلاب و کانون های مولد اشتغال هستند، جامعه روستایی در صیانت از اعتبار نظام و مردم از خون خود گذشتند و ما موظف به خدمت رسانی به آنان هستیم تا در شرایط بهتر و با استاندارد بالاتر بتوانند به فعالیت‌های ورزشی در روستا ادامه دهند.
 
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی افزود: در کنار ورزش روستایی، احیای بازی‌های بومی و محلی و ترویج آن از اهمیت بالایی برخوردار است و در این راستا باید رشته‌های تاریخی و کهن را بهتر معرفی و نفرات جدیدی را به این رشته‌ها جذب کرد، همچنین در این خانه های ورزش، ورزشکاران مستعدی کشف می شوند که افتخار استان و کشور در میادین بین المللی خواهند بود.
 
حسن عزیزی تصریح کرد: در هفته مبارزه با مواد مخدر، در راستای توجه به نشاط، شادابی و امید در بین جوانان روستایی تجهیزات 25 خانه ورزش روستایی در قالب اولین کاروان امید و نشاط در سال 99، به روستاهای استان ارسال می شود.
 
لازم به ذکر است: دومین کاروان امید و نشاط، با تجهیزات 25 خانه ورزش روستای اوایل تیرماه اعزام خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز