مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد مطرح کرد:

نگذارید حق بچه های کهگیلویه و بویراحمد در کشور خورده شود

۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۴:۳۹:۳۷
کد خبر: ۱۰۱۸۷۱۸
نگذارید حق بچه های کهگیلویه و بویراحمد در کشور خورده شود
علوی در مجمع انتخابات هیات جودو کهگیلویه وبویراحمد که با حضور میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو کشور برگزار شد ،خطاب به رئیس فدراسیون جودو کشور گفت :نگذارید حق بچه های جودو کهگیلویه بویراحمد در کشور خورده و نادیده گرفته شود.

به گزارش خبرگزاری برنا  استان کهگیلویه و بویراحمد؛ علوی در مجمع انتخابات هیات جودو کهیگلویه وبویراحمد که با حضور میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو کشور برگزار شد ،خطاب به رئیس فدراسیون جودو کشور گفت :نگذارید حق بچه های جودو کهگیلویه بویراحمد در کشور خورده و نادیده گرفته شود.

سید محمد تقی علوی ،مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه بویراحمد که در مجمع انتخابات هیات جودو استان سخن میگفت ،ضمن تشکر از حضور رئیس فدراسیون جودو کشور بخاطر حضور در این مجمع ،از وی بعنوان "قهرمان و پهلوان ملی " که در حمایت از مردم مظلوم فلسطین ،مقابل حریف غاصب صینهونیستی حضور نیافت یاد کرد.

علوی ،مدیر کل ورزش و جوانان استان ،رئیس فدراسیون جودو کشور را طبق فرمایش مقام معظم رهبری "جوان مومن"ذکر و از حضور این قهرمان و ملی پوش در مجمع تقدیر و تشکر کرد.

مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از هدف گذاری بلند و میان مدت در بازیهای آسیایی جاکارتای 2018 اندونزی و حضور درخشان تنها بانوی جودو کشور ،سحر آذر پیوند خبر و بیان داشت :ورزش جودو کهگیلویه وبویراحمد مهد استعداد و پتانسیل است و می بایست با  برنامه ریزی و شناسایی استعدادها و نخبگان در راه رسیدن و کسب سکوهای قهرمانی در کشور تلاش کرد .

مدیر ارشد ورزش و جوانان کهگیلویه بویراحمد از حرکت پهلوانه سلیم جوکار ،قهرمان و ملی پوش این رشته در کناره گیری از تصدی این هیات با توجه به حضور فردین موسوی تقدیر و 31 خردادماه ،روز بسیج استادان را تبریک گفت.

علوی ،در بخش دیگری از صحبت های خود از حذف ناعادلانه سلیم جوکار ،ملی پوش جودو استان ازترکیب تیم اعزامی به رقابتهای بازیهای آسیایی ابراز گلایه کرد و خطاب به رئیس فدراسیون جودو کشور اظهار داشت:نگذارید حق جودو کار استان در رقابتهای قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی خورده و نادیده گرفته شود.        

مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد ضمن تبریک انتصاب مجدد فردین موسوی بعنوان رئیس هیات جودو ،از میر اسماعیلی رئیس فدراسیون جودو کشور خواست نسبت به حضور فردین موسوی در یکی از کرسی های فدراسیون با توجه به ظرفیت و پتانسیل موجود مساعدت و همکاری کند.

وی ،بر برگزاری کلاسهای آموزشی ،توسعه زیر ساخت های این رشته در تمامی شهرستانهای استان تاکید و از موسوی رئیس هیات جودو استان خواست در فعال کردن این رشته در تمامی شهرستانها ،برگزاری مسابقات ،استفاده از ظرفیت ها و ارتقای رشته جودو در کشور تلاش کند.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز