معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان:

مدیران دستگاه‌های اجرایی استان سمنان برای جذب اعتبارهای عمرانی بیشتر تلاش کنند

۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۵:۴۳:۵۲
کد خبر: ۱۰۱۹۳۰۹
مدیران دستگاه‌های اجرایی استان سمنان برای جذب اعتبارهای عمرانی بیشتر تلاش کنند
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان سمنان برای جذب اعتبارهای ملی و استانی تکمیل طرح‌های عمرانی و زیرساختی بیشتر تلاش‌ کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛  منوچهر فخری روز سه‌شنبه در جلسه بررسی وضعیت طرح‌های مصوب سفر ریاست جمهوری به استان (دور اول و دوم) در سالن جلسات ساختمان معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان که در جذب اعتبارهای عمرانی در سال‌های گذشته موفق نبودند، تا پایان شهریور امسال مهلت دارند پیگیری‌های لازم را انجام دهند و در صورت ادامه کم کاری این مدیران استعفا دهند.
وی خاطر نشان کرد: پیوست‌های اجتماعی در طرح های عمرانی به صورت ویژه پیگیری شود و برخی از طرح های زیرساختی استان باوجود پیشرفت فیزیکی قابل توجه اما به دلیل برخی مشکلات اجتماعی متوقف شده است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: تلاش دستگاه‌های اجرایی استان برای جذب اعتبارهای ملی افزایش یابد و نباید مردم تاوان کم کاری های برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی را بدهند.
فخری تصریح کرد: به طور قطع با مسئولانی که برای ساخت طرح های عمرانی استان تلاش ندارند، در چارچوب قانون و اختیار برخورد خواهد شد.
وی ادامه داد: مدیران دستگاه‌های اجرایی مسئول مستقیم در تاخیر در تکمیل یا ساخت طرح‌های عمرانی در استان هستند و هیچ قصوری از مدیران در تکمیل نشدن طرح ها پذیرفته نیست.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان اضافه کرد: ساخت تالار مرکزی سمنان ، بیمارستان مهدیشهر و دیگر طرح های عمرانی از مطالبه های به حق مردم است و به طور حتم باید بیمارستان مهدیشهر تا پایان هفته دولت باید به بهره برداری برسد.
فخری گفت: همچنین از تلاش مدیرانی که در جذب اعتبارهای ملی در تلاش هستند، نهایت قدردانی را دارم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز