نامه نماینده دشتستان؛

محدودیت‌ها در استان اعمال شود

۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۱:۲۳:۴۷
کد خبر: ۱۰۲۱۳۲۹
محدودیت‌ها در استان اعمال شود
نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت قرمز استان بوشهر به دلیل شیوع ویروس کرونا نیاز به تصمیم‌گیری کارشناسی و منطقی دارد.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ ابراهیم رضایی، در نامه‌ای به استاندار بوشهر نوشت: شیوع فزاینده ویروس کرونا در استان بوشهر موجب پدید آمدن شرایط بحرانی و قرمز و وارد آمدن خسارت‌های جانی و مالی زیادی در استان شده به گونه‌ای که بسیاری از ظرفیت‌های اختصاص یافته برای بیماران مبتلا به ویروس کرونا در حال تکمیل شدن است.

او بیان کرد: از آنجا که بنا به تصمیم ستاد ملی مدیریت کرونا برخی تصمیم‌های به استان‌های دارای شرایط قرمز واگذار شده منطقی است تصمیم‌های آنی و کارشناسی مبتنی بر شرایط موجود اتخاذ شود.

رضایی اضافه کرد: برهمین اساس پیشنهاد می‌شود در کمترین زمان نسبت به تعطیلی مراکز دولتی و غیردولتی به مدت ۲ هفته و ایجاد محدودیت در ارتباطات غیر ضروری برای پیشگیری از شیوع بیش از پیش این بیماری اقدام لازم انجام شود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین لازم است دستوری داده شود همه امکانات و منابع موجود در سراسر استان بود برای کنترل و مهار بیماری و کمک به مجموعه‌های بهداشتی و درمانی برای گذر از شرایط کنونی بسیج شود.

او تاکید کرد: بی تردید تعلل در تصمیم گیری به هنگام خسارت بیشتری را به دنبال دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز