در دفتر معتمدیان برگزار شد:

دیدار ۳ ساعته استاندار با مردم استان

۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۹:۲۴:۲۰
کد خبر: ۱۰۲۲۱۷۸
دیدار ۳ ساعته استاندار با مردم استان
بخش عمده موارد مطرح شده در این دیدار، مشکلات معیشتی، بیکاری، تسهیلات، مسایل اقتصادی و اختلافات اراضی بود که استاندار با توجه به درخواست‌های مردمی دستورات لازم را برای پیگیری امور و حل مشکلات صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، در این دیدار مردمی که در راستای تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی مسئولانه رقم خورد، محمدصادق معتمدیان به مدت سه ساعت پاسخگوی مسائل و مشکلات مردم بود.

بخش عمده موارد مطرح شده در این دیدار، مشکلات معیشتی، بیکاری، تسهیلات، مسایل اقتصادی و اختلافات اراضی بود که استاندار با توجه به درخواست‌های مردمی دستورات لازم را برای پیگیری امور و حل مشکلات صادر کرد.

یکی از برنامه‌های استاندار خراسان جنوبی از بدو ورود به استان دیدار رو در رو با مردم بوده که بخش عمده این برنامه در بازدیدهای سرزده معتمدیان از مناطق مختلف عملیاتی شده است.

در همین زمینه و البته بنا به تکلیف دستگاه‌های اجرایی حسب دستور استاندار، استان خراسان جنوبی در ارزیابی‌های وزارت کشور به جهت برگزاری دیدارهای چهره به چهره مدیران با مردم به صورت میدانی و پاسخگویی برخط (حضور در سامد) رتبه نخست را بین ۳۱ استان کشور کسب کرده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز