مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

رابط افتخاری و فعال زن در روستاهای استان معرفی می شود

۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۰:۱۶:۰۳
کد خبر: ۱۰۲۲۲۹۳
رابط افتخاری و فعال زن در روستاهای استان معرفی می شود
مدیرکل امور امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در راستای پررنگ کردن ارتباط و تعامل با زنان جامعه روستایی رابط افتخاری و فعال زن به دفتر امور بانوان و خانواده استان معرفی می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ نادیا صداقت در آئین تجلیل از دختران شاغل در کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) و آغاز دهه کرامت، اظهار داشت: قبل از اسلام به دختران اهمیتی داده نمی شد و بعد از به دنیا آمدن نوزاد دختر او را  زنده به گور می کردند.

وی افزود: اگر مادری بارها صاحب فرزند دختر می شد او را همراه با دخترش زنده به گور می کردند و به زندگیش خاتمه می دادند.

مدیرکل امور بانوان با تاکید بر اینکه پس از اسلام دختران به ارزش و جایگاه واقعی خود رسیدند، عنوان کرد: دختران ما باید سیره و روش زندگی حضرت زهرا(س) و حضرت فاطمه معصومه(س) را به عنوان الگو برای خود بپذیرند.

وی با اشاره به نگاه غلط دنیای غرب به جامعه زنان و دختران، عنوان کرد: زنان و دختران ما باید آگاه و توانمند باشد و هرگز فریب بازی های رسانه ای غرب را نخورند.

صداقت بیان کرد: دختران ما زنان و مادران فردا هستند و شادابی آنها عاملی برای شادکامی خانواده و نشاط اجتماعی است.

وی با تاکید بر ضرورت وجود رابط افتخاری و فعال زن در هر روستا و بخش، تصریح کرد: جهت توانمندسازی رابطین بانوان کارگاه های آموزشی برگزار خواهد شد.

صداقت افزود: هدف از انتخاب این رابط های افتخاری انعکاس مشکلات جامعه زنان روستایی به دفتر امور بانوان و خانواده استانداری است که در برنامه ریزی های آینده نسبت به رفع این مشکلات اقدام شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز