ساماندهی اوقات فراغت در شاهرود نیازمند راهبرد سالانه است

۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۱۲:۳۵:۱۴
کد خبر: ۱۰۲۳۰۵۶
ساماندهی اوقات فراغت در شاهرود نیازمند راهبرد سالانه است
فرماندارشهرستان شاهرود با بیان اینکه ساماندهی اوقات فراغت باید با تدوین برنامه راهبردی سالانه همراه شود، گفت: در این راستا می‌بایست ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی تجمیع، نظارت و ارزیابی شود.
به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ نادر فخری در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان شاهرود به میزبانی فرمانداری با اشاره به ضرورت برنامه داشتن مدون در زمینه ساماندهی امور جوانان، بیان کرد: برای ساماندهی امور جوانان نیازمند یک نوع برنامه راهبردی سالانه و دقیق هستیم.
وی با بیان اینکه در این برنامه باید نحوه به‌کارگیری ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی شهرستان شاهرود مشخص شود، ابراز کرد: برنامه‌ریزی جامع برای دانش‌آموزان و دانشجویان با استفاده از ظرفیت‌های موجود می‌بایست موردتوجه قرار گیرد.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهرود نیز در این نشست ضمن بیان اینکه در سال ۹۸ چهار هزار و ۵۶۳ برنامه اوقات فراغت در سطح شهرستان برگزارشده است، گفت: ۱۹ دستگاه اجرایی شهرستان کار ساماندهی و برنامه‌ریزی این برنامه‌ها را بر عهده داشتند.
مجید محمدی با بیان اینکه این برنامه‌ها در ۳۹۵ مرکز و پایگاه در موضوع اوقات فراغت اجرا شد، ابراز داشت: شاهرود در اجرای برنامه‌های اوقات فراغت عملکرد خوبی داشت و همچنین شاهد بودیم که ۱۰ گروه نظارت و ارزیابی در طول تابستان بر این برنامه‌ها نظارت داشتند.
وی با بیان اینکه مجموعاً ۱۶۴ موردبررسی در زمینه اجرای برنامه‌های اوقات فراغت شاهرود انجام شد، تاکید کرد: این برنامه‌ها در رشته‌های ورزشی، هنری، عملی و مهارت آموزی، فرهنگی، دینی و قرآن، اردویی و گردشگری و سایر موارد انجام‌شده است.
رضا مهدیان رئیس ارشاد اسلامی شاهرود نیز در این نشست گفت: در سال گذشته ۹۴ پایگاه اصلی، ۵۶ کانون فرهنگی و هنری و ۱۹ آموزشگاه آزاد هنری، ۹ انجمن فرهنگی هنری، چهار مؤسسه فرهنگی و شش مؤسسه قرآنی میزبان برنامه‌های اوقات فراغت شهرستان بودند.
وی افزود: ارتقای برنامه‌های فرهنگی، هنری، ورزشی و… در زمینه اوقات فراغت یکی از مسائلی است که باید به آن نگاه جدی داشت در این حوزه اما ۱۲۰ دسته فعالیت‌های گوناگون طی سه سال اخیر در شاهرود انجام‌شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز