استاندار سمنان:

دستگاه‌های اجرایی استان سمنان در جذب اعتبارهای ملی تلاش نمایند

۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۵:۱۶:۲۷
کد خبر: ۱۰۲۴۹۵۸
دستگاه‌های اجرایی استان سمنان در جذب اعتبارهای ملی تلاش نمایند
استاندار سمنان گفت: دستگاه‌های اجرایی استان سمنان برای جذب اعتبارهای ملی باهدف تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام عمرانی و زیرساختی در سال جاری تلاش مستمری داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ علیرضا آشناگر روز یکشنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان سمنان در سالن یادگار امام (ره) استانداری افزود: دستگاه‌های اجرایی استان نسبت به جذب اعتبارهای ملی به طور مستمر با وزارتخانه مربوط چانه زنی داشته باشند و برای جذب اعتبار و جلوگیری از خروج اعتبارهای ملی از استان سمنان تلاش کنند.
وی خاطر نشان کرد: گردش روزانه فعالیت اقتصادی مردم استان سمنان در بازار سرمایه ۱۴۰ میلیارد ریال است که این رقم در مدت مشابه سال گذشته ۲۰ میلیارد ریال بود.
آشناگر تصریح کرد: افزایش هفت برابری معاملات مردم استان در بازار بورس به نسبت مدت مشابه سال گذشته نشان از ورود نقدینگی به بازار سرمایه با هدف افزایش درآمد خانوار‌ها و کمک به اقتصاد کشور است.
استاندار سمنان اضافه کرد: فروش اموال مازاد دستگاه‌های اجرایی باید در چارچوب قانون در سال جاری انجام شود و در روز گذشته جلسه خوبی برای معرفی و فروش اموال مازاد تعدادی از دستگاه های اجرایی استان برگزار شد.
وی خاطر نشان کرد: فروش اموال مازاد دولت در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده است و باید در بستر قانون این‌ اموال مازاد تعیین تکلیف شود.
استاندار سمنان تصریح کرد: دستگاه های نظارتی استان سمنان در ارتباط با انجام این برنامه قانونی نظارت داشته باشند و با مدیران دستگاه‌های اجرایی که اموال مازاد دستگاه مربوط خود را اعلام نکنند برخورد خواهد شد.
آشناگر اضافه کرد: هماهنگی ارکان حکومتی در بخش قضایی، نظارتی، اجرایی و قانون گذاری برای گره گشایی از مشکلات اقتصادی و برون رفت از دغدغه های به وجود آمده در استان مطلوب است.
وی ادامه داد: شیوع کرونا ویروس باعث مشکلات اقتصادی قابل توجه در کشور شد که باید با تلاش مستمر برای عبور از این بحران تلاش کرد.
به گزارش روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری سمنان، در جلسه شورای برنامه‌ریزی، توسعه و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان سمنان سه دستور کار با عناوین نقش شرکت و نهادهای توسعه در افزایش رونق و آبادانی استان سمنان با محوریت هشت اولویت مهم اقتصادی، تصویب مصوبه بند الف ماده ۲۷ برنامه ششم توسعه در ارتباط با اسناد توسعه ای روستاها و نحوه اعتبارات عمرانی و هزینه ای دستگاه های اجرایی استان بحث و تبادل نظر شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز