معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی؛

شناسایی پاتوق‌های خرده‌فروشان مواد مخدر در دستور کار قرار گیرد

۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۴:۳۸:۴۳
کد خبر: ۱۰۲۵۴۴۵
شناسایی پاتوق‌های خرده‌فروشان مواد مخدر در دستور کار قرار گیرد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی بر شناسایی پاتوق‌های خرده‌فروشان مواد مخدر به خصوص در مناطق حاشیه‌ای شهرهای مختلف این استان تاکید کرد و گفت: طرح ضربتی دستگیری افراد معتاد در این مکان‌ها باید در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش برنا از اراک ، بهروز اکرمی روز در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی افزود: شهروندان در مناطق حاشیه‌ای شهرهای مختلف استان از فعالیت خرده فروشان مواد مخدر اظهار نگرانی کرده و خواستار مقابله با آنان هستند که می‌طلبد دستگاه‌های ذی‌ربط نسبت به این مسئله مهم تدابیر کارشناسی اتخاذ کنند.

وی ادامه داد: شهرداری‌ها علاوه بر نظافت و رسیدگی به فضای سبز پارک‌ها ، باید با همکاری پلیس از اجتماع معتادان و خرده‌فروشان مواد مخدر جلوگیری کرده و فضای پارک‌هار ا برای استفاده خانواده‌ها فراهم کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی بیان کرد: مبارزه با موادمخدر و آسیب‌های مرتبط با آن موضوع مهمی است که همه مردم و دستگاه‌های اجرایی باید در خصوص آن با احساس تکلیف ورود پیدا کنند.

اکرمی اظهار داشت: افزایش آگاهی در مبارزه با مصرف مواد مخدر نیازمند همکاری آحاد مردم و مسئولان در تمامی حوزه‌ها است و هر دستگاهی باید در این راستا و پیشگیری از اعتیاد برنامه‌های کاربردی تدوین و اجرایی کند.

اکرمی ادامه داد: بدون شک پیشگیری بهترین شیوه مقابله با اعتیاد به عنوان بلای اجتماعی است و اطلاع رسانی و آگاهی بخشی راهی موثر در مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از آسیب‌های ناشی از آن به شمار می رود.

وی تا کید کرد: باید به دنبال راهکارهایی مناسب برای کاهش اعتیاد در جامعه باشیم از این رو هر یک از دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، سازمان‌های مردم‌نهاد و خبرنگاران باید نسبت به ارائه پیشنهادات موثر اقدام کنند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی بر استفاده از زبان هنر در مقابله با مواد مخدر تاکید کرد و گفت: حوزه‌هنری، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی باید با تولیدات فاخر و ماندگار در این مسئله مهم نقش‌آفرینی کنند.
اکرمی افزود: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی وظیفه دارد در راستای مقابله با اعتیاد جامعه کارگری برنامه‌ریزی کرده و هر سه ماه یکبار گزارش عملکرد خود را در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر ارائه کند.
وی تاکید کرد: همانطور که مقابله با اعتیاد جامعه کارگری حساس و مورد توجه است، مبارزه با مصرف مواد مخدر در بین کارمندان دولت نیز مهم است و باید یک دستگاه به عنوان متولی این کار از سوی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر معرفی و در اسرع وقت فعالیت خود را آغاز کند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با بیان اینکه میزان اعتیاد در بین خانواده‌های تحت پوشش نهادهای حمایتی باید در اسرع وقت شناسایی شود، اظهار داشت: باید برای مقابله همه‌جانبه و موفق با اعتیاد برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی تداوم داشته باشد و هر روز با رویکردی جدید و حکیمانه در این راستا عمل کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز