کدام جاده ها آخر هفته مسدود است؟

۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۶:۰۰:۴۹
کد خبر: ۱۰۲۶۴۴۳
کدام جاده ها آخر هفته مسدود است؟
مقام مسؤول مرکز مدیریت راه‌ها گفت: در حال حاضر محور فرعی شمشک-دیزین، جاده رامیان-اولنگ-شاهرود، محور قزوین-همدان در کیلومتر ۱۱۰، جاده شهداد-نهبندان در استان کرمان، محور فنوج-اسپکه واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان، جاده خرم آباد-پل‌دختر در استان لرستان، به دلیل نداشتن ایمنی مسدود است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ ایمان محرابی‌نیا در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها، اظهار داشت: بر اساس اطلاعات سامانه‌های ترددشمار برخط و دوربین‌های نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب محور‌های مواصلاتی کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

* ممنوعیت تردد کامیون در هراز و کندوان

محرابی‌نیا اظهار کرد: در محور کندوان تردد تریلر و کامیون و در محور هراز تردد تریلر‌ها کماکان ممنوع است، همچنین تردد کامیون غیر از حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز و از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه هفته جاری در محور هراز ممنوع است.

‌وی اظهار داشت: تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ امروز تا ساعت ۶ روز شنبه ۲۱ تیر در محور‌های کرج-چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

* ۶ جاده به دلیل نداشتن ایمنی مسدود است

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها اضافه کرد: در حال حاضر محور فرعی شمشک-دیزین، جاده رامیان-اولنگ-شاهرود، محور قزوین-همدان در کیلومتر ۱۱۰، جاده شهداد-نهبندان در استان کرمان، محور فنوج-اسپکه واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان، جاده خرم آباد-پل‌دختر در استان لرستان، به دلیل نداشتن ایمنی مسدود است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز