معاون عمرانی استاندار دستور داد:

دستگاه های اجرایی به تعهدات خود در پروژه بند دره عمل کنند

۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۱:۵۶:۴۱
کد خبر: ۱۰۲۸۰۵۹
دستگاه های اجرایی به تعهدات خود در پروژه بند دره عمل کنند
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت:بهره برداری هر چه سریع تر از پروژه بند دره، مهمترین تکلیف دستگاه هاست.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی؛ میر جعفریان با بیان این مطلب در جلسه بررسی ایجاد زیرساخت های منطقه گردشگری بنددره خاطر نشان کرد: از آن جایی که بهسازی منطقه گردشگری بنددره انتفاع عمومی را به همراه دارد  لذا دستگاه ها مکلف هستند اجرای تعهدات خود در این مجموعه را در اولویت کارها قرار دهند. 

وی با اشاره به دستور اکید استاندار، مبنی بر تأمین زیرساخت های لازم در این تفرجگاه، تصریح نمود: از همان بدو شروع کار در پروژه بهسازی بند دره در بهمن ماه ۹۸، تکلیف هر دستگاه بر مبنای حوزه وظایف و اختیارات هر مجموعه تعیین شد. 

معاون استاندار اظهار داشت: بررسی اقدامات صورت گرفته در این مجموعه، حکایت از تلاش دستگاه ها در راستای اجرای تعهدات شان دارد. 

میرجعفریان متذکر شد: بر اساس مصوبات این جلسه، دستگاه ها می بایست باقی مانده کارها را در بازه زمانی تعیین شده هر چه سریع تر به نتیجه برسانند. 

وی تأکید کرد : با برنامه‌ریزی درست و افزایش نوبت کاری می توان به این مهم دست یافت. 

به گفته وی؛ تأمین زیرساخت های بنددره، در توسعه منطقه و جذب سرمایه گذاران برای حضور و فعالیت اقتصادی در قالب های مختلف مؤثر است. 

شایان ذکر است :در این جلسه وضعیت اقدامات دستگاه ها و پیشرفت فیزیکی پروژه به طور کامل بررسی شد و تصمیماتی در راستای سرعت بخشی به روند اجرای کار اتخاذ شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز