برگزاری مسابقات تیراندازی ویژه اصحاب رسانه در یاسوج:

معرفی نفرات برتر تیراندازی با اسلحه جنگی/ کسب رتبه سوم سرپرست خبرگزاری برنا استان کهگیلویه و بویراحمد

۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۲۰:۲۷:۰۷
کد خبر: ۱۰۲۹۴۳۰
معرفی نفرات برتر تیراندازی با اسلحه جنگی/ کسب رتبه سوم سرپرست خبرگزاری برنا استان کهگیلویه و بویراحمد
به همت معاونت روابط عمومی سپاه فتح وبا همکاری سازمان بسیج رسانه استان وتیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد مسابقات تیراندازی ویژه اصحاب رسانه با حضور حدود 40 خبرنگار در میدان تیر تیپ 48 فتح استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ این مسابقات  با همت معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه فتح ، همکاری سازمان بسیج رسانه استان و فرماندهی تیپ ۴۸ فتح، میدان تیر برای اصحاب رسانه اعم از خواهران و برادران برگزار شد که در پایان نفرات برتر مشخص شدند .

در ادامه این مسابقات تیرندازی ویژه خبرنگاران که  با همکاری فرماندهی تیپ ۴۸ فتح، میدان تیر برای اصحاب رسانه اعم از خواهران و برادران برگزار شد،در بخش برادران  از صدا وسیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد،نوروز رسم رتبه اول، الیاس صابری رتبه دوم، باقر بزرگ امید مقام سوم را کسب کردند. ضمن اینکه در بخش خواهران نیز خانم ها مریم نیکی نژاد از صدا و سیمای استان رتبه اول ،مهرناز علیزاده خبرنگار روزنامه کشوری سیاست روز، سرپرست روزنامه راه مردم رتبه دوم و زینب محمودی سرپرست خبرگزاری برنا و خبرنگار روزنامه طلوع رتبه سوم را کسب کردند.

لازم به ذکر است در پایان این دوره از مسابقات، طی آیینی با حضور سردار «حسن حکمتیان» فرمانده تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام والمسلمین پیروز مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ 48 فتح, سرهنگ  دوم پاسدار مهدی حیدری معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فتح, سروان پاسدار رسول علیزاده مدیر روابط عمومی سپاه فتح, سروان پاسدار فخرالدین رضایی مدیر سازمان بسیج رسانه استان و جمعی از کارکنان تیپ 48 فتح و اصحاب رسانه از مقام‌های اول تا سوم در دو رده آقایان و بانوان تجلیل شد.

سردار «حسن حکمتیان» فرمانده تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد در این آیین از خبرنگاران به عنوان افسران جنگ نرم نام برد و اظهار داشت: امروز، خبرنگاران می‌توانند یکی از قدرتمند‌ترین نیروها در مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمن باشند.

فرمانده تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: خبرنگاران با قلم خود می‌توانند دستاوردهای انقلاب اسلامی را به خوبی برای نسل جدید تبیین کنند.

حکمتیان با بیان اینکه مردم ولی نعمتان این انقلاب هستند، گفت: باید با همه توان و تلاش در راستای سازندگی و توسعه روزافزون کشور گام برداریم.

وی ادامه داد: تیپ 48 فتح استان کهگیلویه و بویراحمد هم در دوران دفاع مقدس و هم در مبارزه با گروهک‌های تروریستی در شهرهای مرزی کشور، از هیچ تلاشی برای حفاظت از خاک و ناموس این کشور و تامین امنیت و آسایش مردم دریغ نکرده است.

فرمانده تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: این تیپ در عرصه‌های سازندگی، رفع مشکلات و رفع محرومیت‌ها هم به کمک مردم شتافته و در بحث مقابله با بیماری کرونا نیز در کنار مردم بوده است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز