رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان خبرداد؛

آشتیان در وضعیت زرد کرونا

۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۳:۴۹:۲۶
کد خبر: ۱۰۳۱۵۰۶
آشتیان در وضعیت زرد کرونا
رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان آشتیان گفت: با برداشته شدن محدودیت ها و عادی انگاری که در سطح جامعه دیده می شود، شهرستان آشتیان همانند سایر شهرستانها وارد پیک دوم ویروس کرونا شده و هم اکنون وضعیت شهرستان زرد است، اما با کوچکترین سهل انگاری وارد فاز قرمز می شویم.

به گزارش برنا از اراک ، دکتر مهران کریم زاده افزود: شایعاتی مبنی بر ساخته شدن و عرضه واکسن ویروس کرونا در فضای مجازی وجود دارد که هیچکدام صحت ندارد و در حال حاضر واکسنی که مورد تایید وزارت بهداشت و معاونت غذا و دارو باشد، وجود ندارد.

وی اظهار کرد: بهترین کاری که مردم در حال حاضر می‌توانند انجام دهند رعایت پروتکل های بهداشتی، پرهیز از حضور در اجتماعات، رعایت فاصله گذاری هوشمند و مهمترین آنها زدن ماسک است.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان آشتیان تاکید کرد: زدن ماسک علاوه بر وظیفه اجتماعی، وظیفه شرعی یک شهروند نیز محسوب می شود.

وی گفت: با همکاری و درایت مسئولین دانشگاه علوم پزشکی و متولیان بهداشت و درمان در شهرستان آشتیان، موج اول بیماری کرونا را به خوبی در این شهرستان کنترل و مدیریت کردیم.

کریم زاده در پایان بیان کرد: تجربه موج اول ویروس کرونا به ما اثبات کرد که برای غلبه و شکست این ویروس نیاز است که دست به دست هم دهیم و پروتکل های بهداشتی را رعایت کنیم. گذر از این دوره سخت بستگی به میزان رعایت نکات بهداشتی دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز