با حضور معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

مرحله دوم 《رزمایش همدلی و احسان》 در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد

۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۲:۳۳:۰۳
کد خبر: ۱۰۳۱۹۷۸
مرحله دوم 《رزمایش همدلی و احسان》 در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد
در ادامه مرحله دوم رزمایش همدلی و احسان ، توزیع مرغ از طرف ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ه) به مناسبت فرا رسیدن ۵ مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در بین نیازمندان استان انجام شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ سید حشمت الله صمیمی دوست در حاشیه بازدید از روند اهدای سبدهای معیشتی در استان، اظهار داشت: در راستای شیوع بیماری کرونا از اسفند ماه سال گذشته در سطح کشور و به تبع آن در استان موجب تعطیلی کامل خیلی از مشاغل شد و تنها صنوفی از جمله صنف داروخانه ها، نانوایی ها، قصابان، میوه فروش و خواربار به ارائه خدمات می پرداختند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه شیوع کرونا زندگی کارگران را از ابعاد مختلف تحت تاثیر قرار داده است، عنوان کرد: بیش از ۹۰۰ واحد صنفی در جمعه بازار شهر یاسوج و به تبع آن در سایر شهرستان های استان در چند ماه گذشته به دلیل شیوع این بیماری تعطیل بودند.

وی بیان کرد: باتوجه به هدایت حکیمانه و تدبیر هوشمندانه مقام معظم رهبری رزمایش همدلی و کمک های مومنانه در راستای رفع مشکلات افراد کم درآمد به نهادهای اجرایی ابلاغ شد.

صمیمی دوست خاطرنشان کرد: با اجرای این رزمایش تا حدودی مشکلات این قشر از جامعه برطرف شد‌.

وی با اشاره به اینکه ۲۸ هزار واحد صنفی در استان وجود دارد، اظهار داشت: قریب به ۲۰ هزار صنف به دلیل شرایط خاص تعطیل شده بودند.

صمیمی گفت: در طول این مدت فعالیت ۳ هزار و ۴۰۰ نفر از رانندگان برون شهری و حمل بار کاهش یافته است.

وی با اشاره به بیکار شدن کارگران فصلی و ساختمانی، افزود: در حوزه گردشگری نیز هتل ها و اقامتگاه های بوم گردی ما به صورت نیمه فعال به ارائه خدمت می پردازند.

صمیمی با اشاره به توجه ویژه دولت، سپاه و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در دور اول توزیع این کمک ها، گفت: در دور گذشته  از یک میلیون بسته تعداد ۲۵ هزار بسته به استان ما اختصاص داده شد و در دور دوم  از ۴ میلیون بسته حدود ۱ درصد یعنی ۴۰ هزار بسته به کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت.

معاون استاندار از توجه ویژه و زحمات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تقدیر کرد و بیان کرد: امروز ۱۱۰ تن مرغ منجمد به ارزش ۲ میلیارد تومان در استان توزیع می شود.

وی با بیان اینکه انتظار می رود این کمک ها همچنان تداوم داشته باشد، گفت: امید است که هرچه سریع تر این ویروس کنترل شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز