معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی؛

اصحاب قلم نخست مطالبه‌گر مسایل صنفی خود باشند

۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۰:۳۰:۱۶
کد خبر: ۱۰۳۲۹۱۱
اصحاب قلم  نخست مطالبه‌گر مسایل صنفی خود باشند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: مطالبه‌گری و نقادی مسئولانه تکلیف خبرنگاران است و این قشر نباید در ادای وظایف خود کوتاهی یا عقب‌نشینی کنند.

به گزارش برنا از اراک ، بهروز اکرمی  در نشست با خبرنگاران رسانه‌های استان مرکزی افزود: اصحاب قلم باید نخست مطالبه‌گر مسایل صنفی خود باشند تا بتوانند با با دستیابی به حقوق خود ، خواسته‌های جمعی را پی بگیرند.

وی اظهار داشت: مشکلات سامانه کارا باید برای خبرنگاران استان هرچه سریعتر حل شود و اصحاب رسانه‌ای که بر اثر شیوع ویروس کرونا  آسیب دیده‌اند بتوانند حقوق و مسایلشان را دنبال کنند.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: در شرایطی که اقتصاد رسانه‌های استانی از کرونا آسیب دیده، دستگاه‌های اجرایی باید بااستفاده از ظرفیت‌ها مساعدت لازم را با رسانه داشته باشند و از آن‌ها برای اطلاع رسانی بیشتر بهره ببرند.

اکرمی افزود: معاونت فرهنگی ارشاد اسلامی استان و خانه مطبوعات  باید سلسه نشست‌های مستمر برای حل ابعاد مختلف مشکلات خبرنگاران برگزار کنند و تا رسیدن به نتیجه کنار خبرنگاران باشند.

وی اظهار داشت: لازم است با هماهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی  و خانه مطبوعات استان نماینده‌ای از خبرنگاران، عضو شورای اطلاع رسانی استان باشد و ارتباط اصحاب قلم با حوزه اجرایی نزدیک‌تر شود.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: مدیران استانی باید پاسخگو رسانه و مطبوعات در قالب نشست خبری باشند و نیاز است هر مدیری که این مهم را عملیاتی نکند از سوی خبرنگاران معرفی شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز