مدیرکل ورزش و جوانان خبرداد؛

۱۱۱ طرح ورزشی نیمه‌تمام در استان مرکزی وجود دارد

۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۰:۱۳:۱۲
کد خبر: ۱۰۳۴۰۷۵
۱۱۱ طرح ورزشی نیمه‌تمام در استان مرکزی وجود دارد
مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام ورزشی این استان بیش از یک‌هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که بخش عمده‌ای از آن باید از محل منابع ملی تامین شود.

به گزارش برنا از اراک، عابد حقدادی ، افزود: ۱۱۱ طرح ورزشی نیمه‌تمام در استان مرکزی وجود دارد که تکمیل ۵۰ طرح تا پایان برنامه ششم توسعه(۱۳۹۶ تا ۱۴۰۰) در دستور کار اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی قرار گرفت.

وی  با بیان اینکه رایزنی‌های لازم از سوی اداره کل ورزش و جوانان، مجمع نمایندگان و استاندار استان مرکزی برای جذب  اعتبارات با وزارت ورزش و جوانان انجام شده، اظهار داشت: از مجموع ۵۰ طرح نیمه کار ورزشی اولویت دار این استان ۳۳ طرح تکمیل شده و برهمین اساس بدهکاری‌های چشمگیری به پیمانکاران وجود دارد که باید پرداخت شود.

حقدادی گفت: ۱۷ طرح اولویت دار ورزشی دیگر در استان مرکزی وجود دارد که تا پایان برنامه ششم توسعه تکمیل و در اختیار جامعه ورزش این استان قرار می‌گیرد و با بهره‌برداری از آنها پیش‌بینی می‌شود بیش از یک متر به سرانه ورزشی استان اضافه شود.

وی ادامه داد: پیست تارتان مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک، زمین چمن مجموعه ورزشی شهر فرمهین، چهار زمین مینی‌فوتبال و تعداد قابل توجهی زمین چمن روستایی از مهمترین طرح‌های ورزشی نیمه‌تمام استان مرکزی است که سال گذشته تکمیل و بهره‌برداری شدند.  

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکز ی اضافه کرد: مجموعه ورزشی دهکده المپیک اراک، سالن دوومیدانی اراک، زمین چمن شهر تفرش، سالن ورزش‌های رزمی شهر ساوه، سالن ورزشی دهچال خنداب، سالن ورزشی شهر جدید مهاجران و حاجی آباد شهرستان شازند، بازسازی استخر خمین و سالن سه هزار نفری شهر اراک مهمترین طرح‌های ورزشی نیمه تمام استان مرکزی است که باید تا پایان برنامه ششم توسعه تکمیل شوند.

حقدادی گفت: بر اساس پیگیری‌های به عمل آمده از سوی استاندار، مجمع نمایندگان و اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی ۲۵۰ تا ۳۰۰ میلیارد ریال از محل منابع ملی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام استان مرکزی تخصیص یافته که انتظار می‌رود جذب این اعتبارت نیز حداکثری باشد تا بتوان بخشی از مطالبات پیمکانکاران را پرداخت و تعدادی طرح نیمه تمام را نیز تکمیل کرد.  

 

 
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز