قطعی آب شرب برخی از مناطق شهر دوگنبدان

۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۵:۲۷:۱۱
کد خبر: ۱۰۳۴۴۰۷
قطعی آب شرب برخی از مناطق شهر دوگنبدان
علی محمد غریبی روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد از قطعی آب شرب برخی از مناطق شهر دوگنبدان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ علی محمد غریبی در گفت و گو با خبرنگاران از قطعی آب شرب برخی از مناطق شهر دوگنبدان خبر داد.

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه امور آب وفاضلاب شهرسـتان گچسـاران قصـد انجـام عملیـات تعمیرات شبکه آب 8 اینچ فلزی شهر دوگنبدان را دارد افزود: آب شرب منـاطق کارکنـان دولـت از کوچـه یکـم شمالی تا میدان نرگسی، کارکنان جنوبی و شهرک صنعتی غرب چهاربیشه روز یکشنبه مورخ۱۳۹۹/۵/۵ از سـاعت ۶صـبح تـا ساعت ۱۸ عصر به مدت 12 ساعت قطع خواهد بود.

وی افزود: ضروری است ساکنین مناطق یاد شـده تـدابیر و اقـدامات لازم را نسبت به ذخیره سازی آب مورد نیاز وهمکاری های مقتضی را با امور آب وفاضـلاب شهرسـتان گچسـاران جهـت صرفه جوئی در مصرف آب به عمل آورند.

علی محمد غریبی تصریح کرد:با توجه به گرمی هوا، همکارانمان در واحد اتفاقات و عملیات امور آبفا شهرستان گچساران تلاش می کنند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به انجام تعمیرات و وارد مدار نمودن شبکه انتقال آب مورد نظر اقدام نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز