کشف ۲۶ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در دامغان

۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۱:۰۸:۳۰
کد خبر: ۱۰۳۵۲۶۳
کشف ۲۶ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در دامغان
فرمانده انتظامی شهرستان دامغان گفت: ۲۶ دستگاه استخراج ارز دیجیتال فعال در زیرزمین یک منزل مسکونی در شهر دامغان کشف شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ سرهنگ سیدرضا علوی بیان کرد: در پی گزارش های دریافتی از مردم، ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان از فعالیت فردی در حوزه تهیه و استخراج ارز دیجیتال در یک منزل مسکونی با خبر شدند. 

وی به بررسی های نامحسوس و انجام اقدام‌های اولیه قانونی ‌در این راستا اشاره کرد و افزود: در بازدید صورت گرفته تیم مشترک پلیس و اداره برق، این دستگاه‌ها به صورت فعال در این منزل رویت و کشف و ضبط شد. 

علوی به ارزش ریالی دستگاه‌های کشف‌شده اشاره کرد و گفت: ارزش ریالی دستگاه های کشف شده، برابر نظر کارشناسان، یک میلیارد ریال اعلام شد. 

وی اضافه کرد: در بررسی‌های به عمل آمده، مشخص شد که متهم به صورت غیرمجاز، برق مصرفی دستگاه های نصب شده را از شبکه برق شهری تامین کرده است. 

فرمانده انتظامی شهرستان دامغان از دستگیری متخلف و معرفی وی به مرجع قضایی خبر داد و تصریح کرد: پلیس با تمام توان مقابل این گونه تخلف ها که تبعات زیان باری در حوزه انرژی ، اقتصاد و امنیت دارد خواهد ایستاد. 

پول مجازی یا بیت کوین پیش از این با استفاده از رایانه‌های خانگی تولید می‌شد اما در سال‌های اخیر دستگاه‌های مخصوص تولید این پول مجازی ساخته شده که واردات و استفاده از آنها در ایران غیرمجاز است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز