ایجاد آکادمی موتورسواری و اتومبیلرانی در استان سمنان

۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۱:۱۵:۴۷
کد خبر: ۱۰۳۵۹۲۰
ایجاد آکادمی موتورسواری و اتومبیلرانی در استان سمنان
سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی: آکادمی موتورسواری و اتومبیلرانی به منظور استانداردسازی آموزش ها و توسعه پایدار در استان سمنان ایجاد می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ مازیار ناظمی در سفر خود به سمنان با بیان اینکه فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی جزء فدراسیون هایی است که در ایام کرونا با رعایت موارد بهداشتی مسابقات را بدون تماشاگر برگزار کرده است گفت: چندین مسابقه در استان های تهران و برخی دیگر از استان ها در این ایام برگزار شده است.
وی افزود: آموزش های آنلاین نیز در درستور کار قرار گرفته و در طی 6 ماه گذشته 30 دوره آنلاین آموزشی در سطح کشور برگزار شده است.
سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با بیان اینکه آکادمی بین المللی موتورسواری و اتومبیلرانی به منظور استانداردسازی آموزش ها و توسعه پایدار به زودی در تهران ایجاد می شود افزود: مجوز ایجاد آکادمی همچنین به 10 استان دیگر در کشور نیز اهدا شده که استان سمنان یکی از این استان ها است.
ناظمی با بیان اینکه منطقه کویری و مناسب استان سمنان با داشتن ورزشکاران علاقه مند زمینه را برای توسعه این ورزش در استان فراهم می کند افزود: معضل این ورزش در بسیاری از استان ها کمبود پیست و فضای ورزش بوده که قرار است به دستور وزیر ورزش و جوانان کار راه اندازی و ایجاد مجموعه ای در نزدیکی یکی از شهرستان های استان سمنان برای گردشگری و ورزش موتورسواری و اتومبیلرانی پیگیری شود.
وی افزود: استان سمنان یکی از استان های دارای فضای مناسب و ورزشکاران با انگیزه در موتورسواری و اتومبیلرانی بوده و ایجاد آکادمی و مجموعه گردشگری، ورزشی می تواند کمک زیادی به توسعه این ورزش در استان داشته باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز