رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک؛

راه‌اندازی سوله بیمارستانی برای درمانی بیماران کرونایی دستور کار قرار گرفت / کادر درمانی برای کمک به مردم از جان و اسایش خود گذشته‌اند

۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۲:۰۹:۵۰
کد خبر: ۱۰۳۵۹۵۷
راه‌اندازی سوله بیمارستانی برای درمانی بیماران کرونایی دستور کار  قرار گرفت / کادر درمانی برای کمک به مردم از جان و اسایش خود گذشته‌اند
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: راه‌اندازی یک سوله بیمارستانی با ظرفیت ۲۰۰ تخت بستری به منظور کمک به خدمات درمانی بیماران کرونایی مجاورت مرکز درمانی امیرالمومنین(ع) اراک در دستور کار این دانشگاه قرار گرفت.

به گزارش برنا از اراک،  دکتر محمد جمالیان افزود: این مکان با هدف پیش‌آمادگی برای شیوع همزمان آنفلوآنزا  و کرونا در فصول پاییز و زمستان پیش‌بینی شده است.

وی اظهار داشت: همراهی خیران و نوع‌دوستان برای مدیریت بحران کرونا امروی ضروری است و با وجود اینکه در ماه‌های نخست شیوع کرونا حمایت مردمی قوی در استان بود می‌توان گفت در موج دوم شیوع بیماری مجموعه سلامت استان تنها مانده‌اند و برای شکست کرونا همه باید دست در دست هم دهند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: حوزه سلامت استان آماده کمک و دستگاه‌های اجرایی است زیرا این به‌طور مستقیم با جان مردم سر و کار دارد و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

دکتر جمالیان سادآور شد: کادر درمانی برای کمک به مردم از جان و اسایش خود گذشته‌اند و مردم باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آنان را یاری دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز