استاندار مرکزی:

۴۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل و تجهیز جاده اراک - فرمهین در نظر گرفته شده است

۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۰:۵۸:۲۸
کد خبر: ۱۰۳۶۴۶۸
۴۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل و تجهیز جاده اراک - فرمهین در نظر گرفته شده است
استاندار مرکزی گفت: عملیات تعریض و چهاربانده کردن جاده اراک -فرمهین تا پایان امسال بهره‌برداری می‌شود و دستگاه های اجرایی متولی باید تمامی ظرفیت و منابع مالی خود را در راستای تکمیل این طرح به کار گیرند.

به گزارش برنا از اراک ، سید علی آقازاده  در نشست شورای راهبری تصادفات استان مرکزی، افزود: ۴۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل و تجهیز جاده اراک - فرمهین در نظر گرفته شده و پیش‌بینی می‌شود با جذب این اعتبار و هماهنگی دستگاه‌های متولی تا پایان امسال این طرح به بهره‌برداری برسد.

وی ادامه داد: اوایل امسال در یک تصادف در جاده اراک - فرمهین هفت نفر از هموطنانمان جان خود را از دست دادند که این گونه حوادث علاوه بر تحمیل خسارت‌های جبران‌ناپذیر رتبه استان در تصادفات جاده‌ای را به شدت تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.

استاندار مرکزی اظهار داشت: رتبه استان در تصادفات جرحی، فوتی و خسارتی در سال ۹۸ نسبت به سال ۹۷ در حوزه راهور ۴۷ درصد و در حوزه راه ۱۱ درصد کاهش داشته که دستاورد ارزشمندی برای استان محسوب می‌شود.

آقازاده اضافه کرد: یک‌هزار و ۷۰ میلیارد ریال برای تعریض جاده شازند - ازنا - الیگودرز و خمین - دلیجان اختصاص یافته که پیش‌بینی می‌شود ۱۳ کیلومتر از جاده شازند- ازنا تا پایان امسال بهره‌برداری شود.

وی ادامه داد: با وجود محدودیت‌های مالی قدم‌های مثبتی در راستای تسهیل عبور و مرور، تعریض جاده‌ها، دوخطه کردن کنارگذرها و کمربندی‌ها انجام شده و برای ارتقای جایگاه استان در حوزه کاهش تصادفات باید بیشتر تلاش کرد.

استاندار مرکزی تاکید کرد: نشست شورای راهبری تصادفات، خروجی مصوبات و تصمیم‌گیری‌ها باید منجر به کاهش تصادفات به خصوص در حوزه سوانح فوتی و جرحی‌ شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز