واژگونی پژو درمحور میامی - سبزوار یک کشته و پنج مجروح داشت

۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۱۱:۰۳:۲۴
کد خبر: ۱۰۳۸۲۰۵
واژگونی پژو درمحور میامی - سبزوار یک کشته و پنج مجروح داشت
معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود گفت: واژگونی خودروی سواری پژو ۲۰۶ در محور میامی - سبزوار ، یک کشته و پنج مجروح برجا گذاشت.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ ناصر سلمانپور روز یکشنبه افزود : در این حادثه که ساعت هفت صبح در محدوده کاروانسرای صدرآباد میامی روی داد، یک جوان ۲۵ ساله سر صحنه جان داد.

وی ادامه داد : پنج مصدوم این حادثه هم پس از اقدامات اولیه توسط کارشناسان اورژانس عباس آباد و میاندشت با اورژانس هوایی شاهرود به بیمارستان امام حسین (ع) منتقل شدند.

سلمانپور تصریح کرد: یک نوزاد ۱۸ ماهه و ۲ مصدوم حادثه وضعیت مناسبی ندارند.

وی با بیان اینکه استراحت در سفرهای طولانی برای رانندگان ضرورت دارد اظهار داشت : در مسافرت ها باید دقت لازم در رانندگی صورت پذیرد تا حوادث و آمار مصدومان و کشته ها کاهش یابد و شاهد حوادث دلخراش نباشیم.

یکنواخت بودن راه ها، نبود امکانات کافی برای استراحت رانندگان و نیز ایمن نبودن برخی از محورهای مواصلاتی شهرستان های شاهرود ومیامی باعث حوادث رانندگی به ویژه انحراف از راه و واژگونی خودروها می شود.

مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود با ۵۰ کارشناس در ۱۵پایگاه جاده ای ، چهار پایگاه شهری، یک پایگاه اورژانس هوایی با یک فروند بالگرد و ۳۰ دستگاه آمبولانس به هموطنان خدمات رسانی می کند. همچنین یک دستگاه اتوبوس آمبولانس هم با ۱۳ تخت و تجهیزات مناسب برای پوشش حوادث احتمالی پر تلفات و خدمات دهی به بیماران سر پایی در این مرکز آماده است.

سالانه دست کم ۱۵ میلیون مسافر و گردشگر از محورهای ارتباطی استان سمنان تردد می کنند.

شهرستان میامی با جمعیتی حدود ۴۰ هزار تن در شرق استان سمنان قرار دارد. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز