معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی:

رسانه‌ها در هفته دولت  نقش موثری در ارایه عملکرد اقدامات دولت به مردم دارند

۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۳:۱۶:۱۸
کد خبر: ۱۰۳۸۸۷۷
رسانه‌ها در هفته دولت  نقش موثری در ارایه عملکرد اقدامات دولت به مردم دارند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: دولت تدبیر و امید تمامی ظرفیت‌هایش را برای خدمت در سال‌های اخیر به‌کار گرفته و همه تکلیف دارند این اقدامات را شفاف و گسترده در هفته دولت مطرح کنند و از فضای مجازی به عنوان بستر مهم اطلاع رسانی خدمات دولت استفاده حداکثری کنند.

به گزارش برنا از اراک ؛ بهروز اکرمی در نشست شورای اطلاع‌رسانی استان مرکزی در اراک، افزود: شیوع کرونا اگرچه محدودیت‌های اجرایی برای همه کشورهای درگیر ایجاد کرده اما باید در سایه خوش‌فکری و اقدامات سازنده تلاش شود هفته دولت امسال بیشترین بازده اطلاع رسانی را داشته باشد.

وی بیان کرد: اقدامات دولت از سال ۹۲ تاکنون با وجود همه دشواری‌های اقتصادی و مشکلات چشمگیر است و باید به اطلاع مردم برسد و بهره‌گیری از فضای مجازی یکی از بهترین راه‌ها برای ارایه این اقدامات در شرایط کرونایی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی ادامه داد: مقرر شده در هفته دولت، روزانه ۲ مدیر استان مرکزی در مرکز سامد این استان برای پاسخگویی به مشکلات و درخواست‌های مردم حضور یابند.

اکرمی اظهار داشت: دیدار با خانواده معظم شهدا و شهدای مدافع سلامت و خدمت نیز در برنامه‌های اولویت دار هفته دولت امسال استان مرکزی است اما پیش‌بینی شده این برنامه نیز به دلیل شرایط کرونا به‌صورت مجازی برگزار شود.

وی عنوان کرد: خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها در ایام هفته دولت  نقش موثری در ارایه عملکرد اقدامات دولت به مردم دارند و باید در این خصوص همه تلاش خود را به کار گیرند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز