۲۶۲ میلیارد ریال به نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد کمک شد

۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۴:۱۲:۴۷
کد خبر: ۱۰۳۸۹۵۲
۲۶۲ میلیارد ریال به نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد کمک شد
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲۶۲ میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال از ابتدای امسال تاکنون و در قالب طرح های مختلف به نیازمندان و ایتام زیر پوشش کمیته امداد این استان کمک شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ قباد مبشری اظهار داشت: این میزان کمک به صورت نقدی بوده و از سوی مردم و نیکوکاران کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شده است.

وی افزود: ۹۶ میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال از این میزان کمک از محل زکات، ۳۲ میلیارد و ۳۱۰ میلیون ریال از طریق طرح‌ های اکرام ایتام و  محسنین، ۴۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال از طریق مراکز نیکوکاری و مابقی نیز از محل کمک‌ های مردم و نیکوکاران کهگیلویه و بویراحمد جمع‌  آوری‌ شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: کمیته امداد این استان به ‌منظور توسعه مشارکت‌ های مردمی برای کمک  به نیازمندان استان طرح ‌های مختلفی را در دستور کار دارد.

مبشری عنوان کرد: برخی از این طرح ها که در طول سال اجرا می شوند شامل اکرام ایتام، محسنین، اطعام نیازمندان، مفتاح الجنه، جمع  آوری زکات، دریافت نذورات مردمی، صندوق‌ های صدقات، برگزاری جشن ‌های نیکوکاری و عاطفه ‌هاست.

وی ابراز داشت: کمک ‌های جمع آوری‌ شده از مردم و نیکوکاران کهگیلویه و بویراحمد برای رفع نیازهای مختلف افراد و خانوارهای نیازمند استان  شامل جهیزیه نوعروسان و تأمین هزینه ‌های درمانی، عمرانی و فرهنگی هزینه می‌ شود.

مبشری گفت: یکی از مهمترین رویکردهای کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بهره‌ مندی هر چه بیشتر از ظرفیت مردم و  نیکوکاران این استان برای کمک به نیازمندان است.

وی اظهار داشت: مردم و نیکوکاران کهگیلویه و بویراحمد می‌ توانند برای کمک به نیازمندان این استان به دفاتر کمیته امداد امام خمینی (ره)  استان مراجعه یا از طریق شماره گیری کد دستوری #۰۷۴*۸۸۷۷* با گوشی تلفن همراه اقدام کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز