سمنان با کمترین نرخ بیکاری در ۱۰ سال گذشته

۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۴:۵۳:۰۲
کد خبر: ۱۰۳۸۹۶۶
سمنان با کمترین نرخ بیکاری در ۱۰ سال گذشته
نشست اسماعیل غنیان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان با فاطمه منصوری معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری و حسن سعدالدین مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری در محل اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان، اسماعیل غنیان در این دیدار در رابطه با عملکرداداره کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی استان در راستای اجرای برنامه های تحول نظاماداری از جمله بهره گیری از دولت الکترونیک در ارائه خدمات و منشور حقوق شهروندی، توضیحاتیرا ارائه داد.
وی با اشاره به اینکه مشکلات کارفرمایانو کارگران مشغول به کار در واحدهای تولیدی استان از سوی اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان سمنان رصد می شود، افزود: در فروردین سال 98 حدود 500 نفر بهدلایل مختلف خواهان دریافت بیمه بیکاری در استان سمنان شدند که این رقم در سالجاری به دلیل شیوع کرونا ویروس به شکل چشمگیری افزایش یافت.
غنیان مهم ترین دغدغه برایایجاد فرصت های شغلی را اشتغال دانش‌آموختگان دارای مدرک تحصیلی و فاقد مهارت دانستو گفت: سالانه افزون بر 10 هزار فرصت شغلی جدید در استان سمنان ایجاد می شود و در10 سال گذشته سمنان از کمترین نرخ بیکاری در مقایسه با دیگر استانهای کشوربرخوردار بوده است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاهاجتماعی استان سمنان تصریح کرد: سا‌لهای گذشته ترویج نهضت سوادآموزی در کشور صورتمی گرفت که از این بعد باید نهضت مهارت آموزی فراگیر شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز