با حکم استاندار مرکزی؛

مهدی عظیمی نژاد به عنوان عضو هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان انتخاب شد

۱۳۹۹/۰۵/۱۴ - ۱۲:۰۹:۴۹
کد خبر: ۱۰۳۹۳۹۰
مهدی عظیمی نژاد به عنوان عضو هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان انتخاب شد
 طی حکمی مهدی عظیمی نژاد مدیر روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به عنوان عضو هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان مرکزی انتخاب شد.

به گزارش برنا از اراک ، با حکم سید علی آقازاده، استاندار استان مرکزی، مهدی عظیمی نژاد، مدیر روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی به عنوان عضو هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی ها استان انتخاب شد،

در این حکم آمده است:

جناب آقای عظیمی نژاد مدیر محترم روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی نظر به ضرورت نقش آفرینی نهادینه استانداری ها در روند مدیریت افکار عمومی استان و در راستای ارتقاء کیفی روابط عمومی ها استان، و به استنادتبصره 1ماده 10 اساسنامه شماره 90350 مورخ23/05/1397 و صورتجلسه شماره 107629 مورخ 07/12/97مجمع عمومی شورای هماهنگی روبط عمومی های استان، بدینوسیله جنابعالی را به عنوان عضو هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان مرکزی منصوب می نمایم. امید است با استعانت از خداوند متعال در چارچوب قوانین و مقرارت مربوطه در جهت پیشبرد اهداف متعالی دولت تدبیر و امید و همچنین خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید.

لازم به ذکر است مهدی عظیمی نژاد داری مدرک کارشناسی روابط عمومی، کارشناسی ارشد تبلیغ و ارتباطات فرهنگی و دانشجوی دکتری فرهنگ و ارتباطات است.

وی در سال جاری برای دومین با به عنوان روابط عمومی برتر استان مرکزی انتخاب شده و در سال 92 نیز به عنوان جوان برتر استان مرکزی در حوزه رسانه انتخاب شده بود. ایشان ده سال سابقه فعالیت فرهنگی، رسانه ای و مطبوعاتی در استان مرکزی و تهران را دارد و از فعالین فرهنگی و رسانه ای بوده که در جشنواره های متعدد فرهنگی و رسانه ای حائز رتبه برتر در سطح کشور و استان بوده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز