استاندار سمنان بیان کرد :

همراهی اصحاب رسانه با دولت در شرایط سخت اقتصادی

۱۳۹۹/۰۵/۱۵ - ۱۱:۲۲:۱۰
کد خبر: ۱۰۳۹۹۶۷
همراهی اصحاب رسانه با دولت در شرایط سخت اقتصادی
استاندار سمنان با تأکید بر لزوم همراهی اصحاب رسانه با دولت در شرایط سخت اقتصادی گفت: خبرنگاران در زمان پیگیری مطالبات مردم از تخریب و تحقیر مدیران بپرهیزند.

 به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ علیرضا آشناگر صبح چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات استان سمنان به مناسبت روز خبرنگار به میزبانی استانداری با تأکید بر لزوم حفظ امنیت شغلی و حمایت از اصحاب رسانه توسط دولت و مدیران استان اظهار داشت: در شرایط اقتصادی فعلی و هجمه‌های متعدد دشمن علیه ایران لازم است اصحاب رسانه همراه دولت باشند و نقد منصفانه از عملکرد دولت داشته باشند.

وی تصریح کرد: نقد منصفانه باید در کنار تبیین عملکردهای مثبت دولت انجام شود و از تخریب و تحقیر مدیران پرهیز شود و این در حالی است که مدیران باید پاسخگو باشند و پاسخ نقد را با شکایت ندهند.

استاندار سمنان با تأکید بر اینکه تأمین و حفظ معیشت خبرنگاران به‌عنوان یک دغدغه پیگیری می‌شود، افزود: تقویت بخش اقتصاد رسانه در دستور کار اصحاب رسانه و مطبوعات قرار گیرد و خانه مطبوعات راهکارهای عملیاتی برای کمک به بنیه اقتصادی رسانه‌ها را شناسایی کند.

آشناگر با اشاره به اینکه ادارات استان برای کمک به اقتصاد رسانه باید نشریات استان را آبونمان شوند، خاطرنشان کرد: در شرایطی که دشمنان قصد دارند مردم را نسبت به اقدامات دولت منحرف کنند، اطلاع‌رسانی درست و ارتقای دانش رسانه‌ای مردم از مهم‌ترین وظایف رسانه‌ها محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه محور اصلی برنامه‌های دشمنان ناکارآمد جلوه دادن دولت است، بیان کرد: اگر مردم را مطالبه گر نباشند دشمن می‌تواند افکار مردم را جهت‌دهی کنند و این مطالبه گری باید توسط اصحاب رسانه دنبال شود.

استاندار سمنان با تأکید بر اینکه مدیران نیز باید نسبت به مطالبات مردم پاسخگو باشند، ابراز کرد: رسانه‌ها از مطالبه گری هرگز عقب‌نشینی نکنند و در کنار آن قلم تلطیف داشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز