با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان :

اهدا لوح روز خبرنگار به خانواده مرحوم معصومی

۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۱۸:۱۰:۳۳
کد خبر: ۱۰۴۰۶۱۰
اهدا لوح روز خبرنگار به خانواده مرحوم  معصومی
همزمان با فرا رسیدن هفته خبرنگار با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ،معاون فرهنگی ومطبوعاتی ،وکیلی رئیس خانه مطبوعات استان به خانواده مرحوم سید شهباز معصومی لوح یادبود روز خبرنگار اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ محمد علی پیرسبزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار گفت: مرحوم سید شهباز معصومی فردی متدین، با اخلاق و اهل تعامل بود و هفته نامه سپبده  زاگرس مدیون تلاش و زحمات دلسوزانه وی است که برای ارتقا جایگاه رسانه‌های استان تلاش زیادی داشت.

وی با گرامیداشت خاطره مرحوم معصومی صاحب امتیاز هفته نامه سپیده زاگرس  به خانواده وی و جامعه رسانه‌ای استان گفت: باید سعی کنیم حسن خلق و تعهد مرحوم معصومی در رسانه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد تداوم داشته باشد.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها باید غنی باشند تا بتوانند مشکلات را حل کنند، گفت: هر روزی که خبرنگار خبری را مخابره می‌کند، روز خبرنگار است و باید آن را پاس داشت.

وی بیان کرد: خبرنگاری روایت روشنگری، آگاهی و صداقت است خبرنگاران به عنوان امانتداران مردم از هیچ کوششی برای آگاهی دادن به جامعه دریغ نمی کنند.

پیرسبزی اظهار کرد: حضور رسانه‌های فعال و اثر بخش در استان کمک بزرگی به توسعه استان است و ما این فرصت را درجهت خدمت بیشتر به مردم قدر می‌دانیم و بر تعامل و همکاری با رسانه‌های استان تاکید داریم.

مرحوم سید شهباز معصومی صاحب امتیاز نشریه سپیده زاگرس ،رئیس بنیاد شهید شهرستان کهگیلویه و بویراحمد بود که به دلیل ایست قلب در دی ماه سال ۹۸ در بیمارستان شهدای گمنام  یاسوج درگذشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز