نماینده مردم اراک خنداب و کمیجان :

نمایندگان مجلس در حمایت از صاحبان قلم از هیچ کوششی دریغ نمی کنند

۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۱۲:۴۱:۵۳
کد خبر: ۱۰۴۰۸۲۵
نمایندگان مجلس در حمایت از صاحبان قلم از هیچ کوششی دریغ نمی کنند
 نماینده مردم اراک خنداب و کمیجان در خانه ملت اظهار داشت : چنانچه لایحه ای در راستای چتر حمایتی خبرنگاران، از سوی دولت و وزارت ارشاد به مجلس ارائه شود ، نمایندگان مجلس یازدهم در خصوص حمایت از صاحبان قلم از هیچ کوششی دریغ نمی کند.

 به گزارش برنا از اراک محمد حسن آصفری طی نشستی صمیمی با اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار بیان داشت : خبرنگاران پل ارتباطی میان مردم و مسئولین هستند از این رو باید صداقت در خبرنویسی و بیان واقعیت را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند تا بتوانند اعتماد عمومی مردم را جلب کنند .

وی افزود : در شرایط کنونی جامعه رعایت اصول خبرنویسی و اخلاق حرفه ای از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که خبرنگاران مردم را از وضعیت کشور ، منطقه و جهان آگاه می کنند و عملکرد مسئولین را در بوته نقد و بررسی قرار می دهند اما باید نقد منصفانه و به دور از سیاه نمایی باشد. 

آصفری تاکید کرد : باید مسئولین با خبرنگاران تعامل و همکاری داشته‌باشند و همواره پاسخگوی این جامعه هدف باشند و از سوی دیگر با ارائه اخبار موثق و دقیق به مردم ارائه در راستای افزایش اعتماد و رضایتمندی مردم گام برداریم تا مردم گرایش به شبکه های معاند نداشته باشند.

نماینده مردم اراک خنداب و کمیجان در خانه ملت پیگیری مطالبات مردم از سوی مدیران را از دیگر وظایف خبرنگاران عنوان کرد و گفت : خبرنگاران باید مردم را در جریان پرداخت حقوق های نجومی و همچنین ایجاد ناعدالتی ها به برخی مسئولین قرار دهند تا سره از ناسره تشخیص داده شود و منافع ملی کشور نیز تامین شود .

آصفری ضمن تاکید بر اینکه بی احترامی به خبرنگاران به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست ، افزود: در حال حاضر خبرنگاران از امنیت و حمایت های شغلی لازم برخوردار نیستند از این رو مجلسی ها این آمادگی را دارند که با ارائه و تدوین لایحه ای از سوی دولت و وزارت ارشاد ، حمایت های لازم را از صاحبان قلم داشته باشند و در راستای رفع مشکلات جامعه خبرنگاران گام های موثری بردارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز