فرایند راه اندازی صندوق های همیاری اشتغال در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد

۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۱۸:۲۷:۱۳
کد خبر: ۱۰۴۰۹۱۵
فرایند راه اندازی صندوق های همیاری اشتغال در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد
مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد گفت:فرایند راه اندازی ۱۰۰صندوق همیاری اشتغال برای توانمندسازی،آموزش و حمایت از افراد جویای کار در این استان آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ ارسلان حسن پور اظهار داشت: تاکنون ۱۰ دوره آموزشی برای راه اندازی صندوق های همیاری اشتغال در کهگیلویه و بویراحمد به صورت آنلاین برگزار شده است.

وی بیان کرد:این طرح در قالب تفاهم نامه با بسیج سازندگی کهگیلویه وبویراحمد در دست اجراست.

حسن پور تصریح کرد:براساس برنامه پیش بینی شده شناسایی و آموزش افراد جویای کار با مشارکت بسیج سازندگی و پرداخت تسهیلات از سوی صندوق کارآفرینی امید انجام خواهد شد.

مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: این طرح برای تحقق جهش تولید به عنوان شعار سال و ایجاد فرصت های شغلی جدید در سال ۱۳۹۹ اجرا می شود.

وی ابراز داشت: این صندوق از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۱۵ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده است که ۱۰۶ میلیارد ریال آن برای ایجاد فرصت های شغلی بوده است.

حسن پور افزود: تسهیلات اشتغال صندوق کارآفرینی امید در کهگیلویه و بویراحمد در قالب ۲۱۵ پرونده پرداخت شده و منجر به ایجاد ۲۶۰ فرصت شغلی شده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: هر فقره وام اشتغال۱۰۰ میلیون تا ۴۰ میلیارد ریال است. 

حسن پور گفت:تسهیلات اشتغال صندوق کارآفرینی امید استان در بخش های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، صنعت و معدن، کشاورزی و فناوری اطلاعات، ورزش و خدمات پرداخت شده است.

وی عنوان کرد: این تعداد طرح اشتغالزا در قالب گلخانه،پرورش طیور و کارگاه های کوچک صنایع دستی در شهرستان های هشتگانه کهگیلویه و بویراحمد اجرا شده است.

صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد رتبه نخست پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و عشایر در بین ۳۱ استان کشور را کسب کرده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز