فرمانده سپاه فتح در نشست و تجلیل از اصحاب رسانه:

هرجایی نیاز به انقلاب باشد سپاه هم هست /قدردان رسانه ها هستم

۱۳۹۹/۰۵/۱۹ - ۱۸:۰۰:۱۲
کد خبر: ۱۰۴۱۶۲۹
فرمانده سپاه فتح استان در نشست وتجلیل از اصحاب رسانه گفت:سپاه خود را محدود به زمان ومکان نمی کند و هر جایی نیاز انقلاب باشد سپاه هم هست که متاسفانه مورد هجمه قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ سردار حمید خرمدل در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه ها ضمن تبریک ۱۷مرداد روز خبرنگار با بیان اینکه وظیفه خبرنگاران وتریبون داران است که از این نهاد انقلابی دفاع کنند افزود: هر چند از لحاظ اقتصادی در مضیقه و فشار هستیم اما دوشمن به هیچ عنوان نمی تواند در حوزه نظامی کاری انجام دهد .

وی اظهار کرد: کشور ما به برکت  انقلاب در طول ۴۰سال در حوزه های مختلف علمی و پزشکی پیشرفت های زیادی داشته است.

خرمدل استعفای سیاسیون و آمریکایی را به دلیل عدم رسیدن این کشور به اهدافش در حوزه ایران وخاورمیانه دانست و ابراز کرد: به خود می بالیم که در حوزه عزت وشرافت یک کشور غیور وشجاعیم.

وی تاکید کرد: وظیفه و رسالت شما خبرنگاران است که جلوی تحریف تاریخ و افتخاراتمان را بگیرید و مراقب باشید تا حقایق وبزرگی های انقلاب تحریف نشود.

به گفته سردار خرمدل سرزمین ، جمعیت و مکتب سه عنصر قدرت یک کشور است که ما بهترین سرزمین ،مکتب و دین را داریم و برای این است که تحت فشار هستیم و دشمن می خواهد سرزمین، جمعیت و دین ما را بگیرد.

وی با تاکید بر برنامه ریزی صحیح برای مقابله با دسیسه های دوشمن ادامه داد: افتخار داریم که در طول ۸ سال دفاع مقدس حتی یک قطعه از کشورمان از بین نرفت .

فرمانده سپاه فتح استان با تصریح اینکه استان ما بیشترین خبرنگار و سایت خبری در پوشش وانعکاس اخبار سپاه و بسیج دارد افزود: ما قدردان زحمات وتلاش های رسانه ها هستیم.

گفتنی است در این جلسه با حضور سردار خرمدل فرمانده سپاه فتح استان، علوی مدیر کل ورزش وجوانان ، حکمتی نیک مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح، حیدری معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد، رضایی مسئول بسیج رسانه استان از کتاب یادنامه شهدای ورزشکار استان رونمایی شد.   

این کتاب در ۱۶۰ صفحه به قلم الله کرم عباسی از نویسندگان حوزه دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد به رشته تحریر در آمده ودر شمارگان سه هزار نسخه توسط انتشارات فتح دنا چاپ وبه بازار نشر عرضه شده است.

لازم به ذکر است  به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی چاپ وتولید ۱۲عنوان کتاب در دستور کار قرار گرفته که امروز دومین عنوان رونمایی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز