معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خبرداد؛

آغاز توزیع گوشت منجمد وارداتی با نرخ مصوب دولتی در استان مرکزی

۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۰:۵۴:۰۱
کد خبر: ۱۰۴۲۳۵۴
آغاز توزیع  گوشت منجمد وارداتی با نرخ مصوب دولتی در استان مرکزی
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: توزیع ۵۶ تن گوشت منجمد وارداتی با نرخ مصوب دولتی روز سه‌شنبه در سطح فروشگاه‌های این استان آغاز شد.

به گزارش برنا از اراک، جعفر اصغری افزود: این ماده پروتئینی با هدف تنظیم بازار با نرخ هر کیلوگرم ۵۵هزار ریال خریداری شده و با قیمت ۵۷ هزار ریال در نقاط مختلف استان مرکزی توزیع می‌شود.
وی ادامه داد: توزیع مردمی این محموله از طریق فروشگاه‌های بزرگ نقاط مختلف استان، اتحادیه‌ها و شرکت‌های تعاونی انجام می‌شود و توزیع کارمندی محموله گوشت وارداتی از سوی اتحادیه کارکنان دولت، فرهنگیان از شرکت‌های تعاونی فرهنگیان، وزارت کشور و مددجویان نهادهای مردمی نیز از طریق فروشگاه‌های اتکا و رفاه انجام می‌شود.
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی بیان کرد: این محموله گوشت وارداتی به صورت سردست است و ۲۳ تن از مجموع این محموله در اراک و بقیه در دیگر شهرستان‌های استان توزیع می‌شود.

اصغری اظهار داشت: هماهنگی‌های لازم با واحد تولیدی قند شیرین فراز زرندیه در راستای تامین بازار این محصول در استان انجام شده و ۱۵۰ تن شکر دولتی نیز به این واحد تولیدی اختصاص داده شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز