نقش رسانه در سرعت بخشی به تولید/ برند سازی تولیدات استان با ظرفیت رسانه ها

۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۱:۵۴:۱۹
کد خبر: ۱۰۴۳۲۷۹
نقش رسانه در سرعت بخشی به تولید/ برند سازی تولیدات استان با ظرفیت رسانه ها
مدیر روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: نقش رسانه ها در سرعت بخشی به جریان تولید محسوس است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ احسان باقری  افزود: رسانه می تواند به عنوان یک ظرفیت در بستر سازی برای رونق تولید و تبیین مشکلات صنایع کوچک و بزرگ عمل کند.

باقری با بیان اینکه امروزه رسانه ها عاملی تاثیر گذار بر ادبیات تولید و مصرف هستند، گفت: در استان نیز می توان از این ظرفیت ها برای برند سازی محصولات بهره برد.

وی نگاه کارشناسی به پتانسیل های رسانه در مبحث رونق تولید و بازاریابی را محسوس دانست و گفت: تعدد رسانه در استان فارغ از هر مبحثی با بکارگیری حرفه ای سازی بسترهای اطلاع رسانی می تواند صدای تولید کالا در استان را به بازارهای مختلف مخابره کند.

باقری تصریح کرد: امید است دستگاه ها و واحد های تولیدی بیش از پیش از این پتانسیل ها بهره برده و در چرخه برند سازی محصولات قرار بگیرند.

وی همچنین نقد اصولی و منصفانه را یک عامل موثر برای فعال سازی واحد های راکد دانست و بیان کرد: اطلاع رسانی در دنیای امروز محدود به موقعیت و بخش خاصی نیست و گاها گزارش های تولید شده توسط رسانه ها کلید خروج یک واحد از بن بست را رقم زدند.

روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان گفت: در حوزه شرکت شهرک های صنعتی استان نیز نگاه رسانه ها بر فعال سازی واحد ها و ارتقای تولید بوده و گام های مناسبی در آگاهی بخشی ها شکل گرفته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز