مدیر کل اموراستان‌های وزارت تعاون،مهمان "شکلات تلخ"؛

داستان زنی که یک تنه خانواده‌اش را نجات داد/ با یک دستمزد بخور نمیر فرزندانم را اداره می‌کنم

۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۰۹:۰۵:۰۰
کد خبر: ۱۰۴۳۴۳۵
داستان زنی که یک تنه خانواده‌اش را نجات داد/ با یک دستمزد بخور نمیر فرزندانم را اداره می‌کنم
برنامه "شکلات تلخ" شنبه این هفته به مناسبت روز خانواده به داستان زندگی زنی می‌پردازد که با چالش‌های زندگی‌اش دست به گریبان است اما...

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، برنامه "شکلات تلخ" به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مجتبی احمدی، روزهای شنبه و سه‌شنبه ساعت 13:30 و روزهای یکشنبه و چهارشنبه 00:30 بامداد روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود. 

مجتبی احمدی در این باره گفت: با توجه به اینکه محوریت برنامه در چند هفته ابتدایی با موضوع چالش‌های و نگرانی‌های مرتبط با کودکان کار تولید شد و در گفت و گو با کارشناسان و مسئولین راهکارهای ساماندهی این گروه آسیب‌پذیر به بحث و تحلیل درآمد بر آن شدیم تا با توجه به روز خانواده، سرفصل اصلی به خیابان کشانده شدن کودکان را که قطعا در رأس آن مسائل اقتصادی است با فاکتور مهم و موثر خانواده پیگیری کنیم.

تهیه کننده برنامه "شکلات تلخ" افزود: در برنامه روز شنبه که محسن دلبری، مدیر کل امور استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مهمان شکلات تلخ است و قرار است کار در منازل و سبک و سیاق اشتغالزایی در استان‌های مختلف مورد بررسی قرار بگیرد، با زنی فداکار همراه خواهیم بود که برای حفظ کانون خانواده و عدم حضور فرزندانش بر سر چهار‌راه‌ها، این بار خودش وارد گود شده است.

مجتبی احمدی، کارگردان "برنامه شکلات تلخ" ادامه داد: "شکلات تلخ" شنبه با گپ و گفتی مفصل مسیر زندگی این زن گل‌فروش را محوریت برنامه قرار داده است و به زودی با ورود به موضوع اورژانس اجتماعی داستان و  دلایل فاصله گرفتن دختران از خانه را تحلیل و بررسی خواهیم کرد. 

برنامه "شکلات تلخ" به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مجتبی احمدی و با اجرای دکتر مهدی اسماعیل‌تبار و محمد جان‌نثاری، روزهای شنبه و سه‌شنبه ساعت 13:30 و روزهای یکشنبه و چهارشنبه 00:30 بامداد روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.

391868_orig

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز