مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی؛

کمک‌ها به والیبال محدود بود و کفاف  هزینه جاری حضور در لیگ برتر را نمی‌داد

۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۳:۴۲:۲۵
کد خبر: ۱۰۴۳۴۷۶
کمک‌ها به والیبال محدود بود و کفاف  هزینه جاری حضور در لیگ برتر را نمی‌داد
مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: با وجود همه پیگیری‌ها و جلساتی متعددی که برگزار شد و مراجعه به بخش‌های مختلفی که می‌توانستند حمایت از نماینده والیبال استان داشته باشند، متاسفانه کمک‌ها محدود بود و کفاف  هزینه جاری حضور در لیگ برتر را را نمی‌داد.

به گزارش برنا اراک ، عابد حقدادی  در خصوص عدم حضور والیبال شهروند در فصل آینده لیگ برتر اظهار داشت : این تیم دو سال گذشته با حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان و شهرداری اراک و برخی از صنایع موفق به حضور در لیگ برتر شد، اما آن حمایت‌های جدی که رشته والیبال و حضور در لیگ برتر به آن نیاز دارد، در استان مرکزی اتفاق نیافتد.

وی با بیان اینکه تیم‌ها برای حضور در هر فصل لیگ برتر والیبال ایران به  هزینه‌های میلیاردی نیاز دارند، بیان داشت: برای ورودی و هزینه‌هایی که باید به فدراسیون پرداخت شود، استعلام کردیم و به نوعی با فدراسیون والیبال رایزنی کردیم، در دو فصل گذشته با انباشت بدهی‌ها مواجه شدیم  چرا که آن حمایت جدی که باید از باشگاه می‌شد با وجود همه‌ پیگیری‌ها اتفاقی براش رخ نداد.

حقدادی گفت: نماینده تیم هندبال در لیگ برتر فصل قبل باشگاه ایرالکو بود، که امسال نیز در لیگ حضور خواهد داشت، متاسفانه با وجود مشکلاتی که شرکت هپکو دارد امکان تیم‌داری برایش  مقدور نیست و انتظاری هم نیست که این شرکت از هندبال حمایت کند.

وی تاکید کرد: برای حضور تیم والیبال شهروند اراک در لیگ برتر چنانچه مجموعه‌ای تمایل به حمایت از این تیم داشته باشد، آمادگی حضور در لیگ برتر را داریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز