تیم اتومبیلرانی بانوان شهرستان قاینات قهرمان برتر استان شد

۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۰:۱۴:۴۰
کد خبر: ۱۰۴۳۹۲۹
تیم اتومبیلرانی بانوان شهرستان قاینات قهرمان برتر استان شد
تیم اتومبیلرانی بانوان شهرستان قاینات قهرمان نخستین دوره مسابقات استانی اسلالوم (سرعت و مهارت فردی) استان خراسان جنوبی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، سید علی ترحمی جمعه شب در حاشیه برگزاری مسابقات قهرمانی اتومبیلرانی اسلالوم ویژه بانوان گفت: این دوره از مسابقات با حضور ۱۸ شرکت کننده از شهرستان‌های طبس، بیرجند، سرایان و قاینات در دو کلاس ۱۵۰۰ سی سی و ۲۰۰۰ سی سی برگزار شد.

وی افزود: این رقابت‌ها به صورت انفرادی و تیمی برگزار شد که در رده تیمی شهرستان‌های قاینات، بیرجند و سرایان به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

رییس اداره ورزش و جوانان قاینات اظهار داشت: در کلاس ۱۵۰۰ سی سی، حوا علیزاده، حسینیه یعقوبی و مریم نقی زاده همگی از قاین به ترتیب اول تا سوم شدند.

وی اضافه کرد: صاحب نژاد از بیرجند، فهیمه راستگونژاد و الهه جوراب‌لو از قاین در کلاس ۲۰۰۰ سی سی این مسابقات مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

نخستین دوره مسابقات اتومبیلرانی بانوان قهرمانی استان خراسان جنوبی از سوی هیات موتورسواری و اتومبیلرانی و اداره ورزش و جوانان قاینات و با همکاری فرمانداری، شهرداری و شورای اسلامی شهر، آتش نشانی، هلال احمر، نیروی انتظامی روز جمعه در محل پایانه مسافربری شهرداری قاین برگزار شد.​

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز