مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد:

۱۱۷۳ نفر در آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‎‌ای کهگیلویه و بویراحمد مهارت کسب کردند

۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۱۴:۵۵:۵۹
کد خبر: ۱۰۴۴۸۲۱
۱۱۷۳ نفر در آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‎‌ای کهگیلویه و بویراحمد 
مهارت کسب کردند
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون یکهزار و ۱۷۳ نفر در آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای این استان مهارت های حرفه ای کسب کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ فاطمه اسدی اظهار داشت: در این مدت ۶۱۰ زن و ۵۶۳ مرد به مدت زمان ۳۶۰ هزار و ۷۳۷ ساعت در آموزشگاه های آزاد کهگیلویه و بویراحمد مهارت های حرفه ای فرا گرفتند.

وی بیان کرد: ۹۷ آموزشگاه آزاد در استان ۳۶ رشته آموزشی را در ۲۷۰ رشته به علاقه مندان آموزش می دهند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای کهگیلویه و بویراحمد همچنین از ادامه ثبت نام آنلاین نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت تا ۳۱ مرداد امسال خبر داد.

وی عنوان کرد: نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در ۳۶ رشته مهارتی و با در نظر گرفتن شرایط شیوع ویروس کرونا، به صورت غیرمتمرکز و غیر هم زمان،با تصمیم ستاد استانی مبارزه با کرونا برگزار می شود.

وی اظهار داشت: ثبت نام این مسابقات فقط به صورت آنلاین و به نشانیwww.portaltvto.com/olampiad/signup/step  انجام می شود.

اسدی تصریح کرد:این مسابقات در رشته های گروه فناوری و ساخت و ساز، آجرچینی،اتصالات چوبی، تأسیسات،طراحی فضای سبز (در قالب تیم دو نفره)،کابینت سازی،کاشیکاری دیوار و کف، گچکاری، لوله کشی و گرمایشی، نجاری سازه های چوبی،گروه مد و هنرهای خلاقانه ،جواهر سازی، فناوری مد(خیاطی زنانه ،فناوری طراحی گرافیک،گل آرایی، امنیت سایبری(تیمی ۲ نفره)،برنامه نویسی موبایل،فناوری های وب،راهکارهای نرم افزاری برای تجارت ،مدیریت سیستم های تحت شبکه،پردازش ابری ،الکترونیک،تراش cnc،جوشکاری،رباتیک (تیمی دو نفره)،ساخت تولید (تیمی ۳ نفره)،طراحی مهندسی مکانیک، فرز cnc، فناوری آب، کنترل صنعتی، مکاترونیک (تیمی ۲ نفره)،آشپزی،قنادی،تعمیر و نگهداری ماشین آلات سنگین،فناوری خودرو، صافکاری خودرو  و نقاشی خودرو برگزار می شود.

وی عنوان کرد: امسال پیش بینی می شود چنانچه مصوبه الزام افراد به ارائه مدرک فنی و حرفه ای برای دستیابی به شغل ها در استان اجرایی شود، بیش از ۵۰ درصد افراد حرفه آموز در آموزشگاه های فنی و حرفه ای، شاغل شوند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: در این دوران کرونایی نام نویسی در مراکز آموزش های مراکز فنی و حرفه ای به صورت مجازی و حضوری و ترجیحا مجازی انجام می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز