پیام رئیس مجمع سمن های استان مرکزی در پی حضور آلومینیوم اراک در لیگ برتر؛

صعودی با تلاش یک تیم و دعای یک شهر

۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۰:۱۲:۵۲
کد خبر: ۱۰۴۵۰۵۰
صعودی با تلاش یک تیم و دعای یک شهر
نهایتا پس از گذشت 26 روز از مرداد سال 99 مردم شهر اراک بعد از سالها انتظار تیم فوتبال شهرشان را در بالاترین سطح فوتبال کشور حمایت خواهند کرد. 

 به گزارش برنا از اراک ، فرهاد نجفی رئیس مجمع سمن های  استان مرکزی موفقیت نماینده فوتبال استان در رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور را تبریک گفت ، در این پیام که نسخه ای از آن دز اختیار برنا قرار گرفته آمده است :

تیم فوتبال آلومینیوم اراک بعد از سالها تلاش خستگی ناپذیر و با دعای خیر مردم شهر راهی لیگ برتر فوتبال ایران شد. در درجه اول این رخداد خوشایند را به اعضا و کادر فنی زحمت کش این تیم تبریک میگیم از مردم شریف اراک هم بابت همه‌ی حمایت هایشان در تمام این سالها تقدیر و تشکر میکنیم. قطعا تیم آلومینیوم اراک شایستگی حضور در چنین جایگاهی را داشته و دارد و این امر با درایت مدیران این تیم و به ویژه جناب آقای حقدادی عزیز مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان مرکزی سرعت بیشتری برای محقق شدن یافت.

جناب آقای حقدادی مدیر جوانی که با دید حرفه ای و جوان و با انگیزه ای که در همه عرصه ها به ورزش استان داشته اینبار نیز اتفاق ماندگاری را در ذهن تک تک ما اراکی ها رقم زد. امیدواریم که تمام بازیکنان و مربیان و اعضای تیم فوتبال آلومینیوم اراک در کنار مدیریت خوب و حرفه ای و حمایت های بی دریغ مردم شریف شهرمان کماکان بدرخشد و روزی که چندان دور هم نخواهد بود جشن قهرمانی لیگ برتر را تقدیم شهرمان کنند. به امید شنیدن خبر های خوب تر و آرزوی موفقیت های روز افزون.

فرهاد نجفی رئیس مجمع عمومی سمن های استان مرکزی. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز