افزایش موارد بستری بیماران کرونایی در استان بوشهر نگران کننده است

۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۲:۳۸:۳۰
کد خبر: ۱۰۴۵۲۷۱
افزایش موارد بستری بیماران کرونایی در استان بوشهر نگران کننده است
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان به ۳۳۵ افزایش یافته که نگران کننده است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سعید کشمیری بیان کرد: با اضافه شدن ۶۶ بیمار بستری، اکنون ‌‌۳۳۵ بیمار در بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند که از این تعداد، ابتلای ۱۹۰ مورد به کرونا قطعی است. ‎

او با ابراز نگرانی از افزایش موارد بستری در بیمارستان‌ها افزود: در حال حاضر ۴۸ بیمار نیز در بخش مراقبت‌های ویژه تحت ‌مراقبت قرار دارند که تنفس ۱۵ نفر از این تعداد به کمک دستگاه انجام می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به آمار کلی مبتلایان و جان‌باختگان کرونا در استان بوشهر گفت: تاکنون ۹۶۸۰ نفر در استان بوشهر به کرونا مبتلا شده و ۴۱۱ هم جان خود را براثر ابتلا به این ویروس ‌از دست داده‌اند.

او تاکید کرد: کرونا ازآنچه که فکر می‌کنیم به ما نزدیک‌تر است و بسیاری از افرادی که روز‌های گذشته به کرونا مبتلا شده‌اند هرگز باور نمی‌کردند که این ویروس آن‌ها را نیز آلوده کند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر یادآور شد: تنها با قطع زنجیره انتقال می‌توانیم کرونا را کنترل کنیم و این زنجیره ‌انتقال با رعایت بهداشت، ماسک زدن، حفظ فاصله اجتماعی و قرنطینه موارد مثبت قطع می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز