طرح های پژوهشی متناسب با دغدغه های توسعه ای استان تدوین شود/  نگاه سطحی به حوزه پژوهش یکی از آفت های پیشرفت است

۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۵:۰۴:۱۱
کد خبر: ۱۰۴۵۹۲۷
طرح های پژوهشی متناسب با دغدغه های توسعه ای استان تدوین شود/  نگاه سطحی به حوزه پژوهش یکی از آفت های پیشرفت است
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد، گفت: از ظرفیت دانشگاه و نخبگان در اجرای طرح های پژوهشی باید استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ آذر صفایی نیا در دومین نشست گروه کاری پژوهش استان ضمن تایید تعدادی از طرح های پژوهشی ،نسبت به عملکرد برخی از ستگاه‌ ها ابراز نارضایتی کرد و اظهار داشت: در نشست قبل قرار شد دستگاه‌ ها از ظرفیت دانشگاه‌ ها در جلسات کاری استفاده کنند که به نظر می‌ رسد این اقدام به صورت صد درد صد  انجام نشده است.

وی افزود: مقرر شده بود که هر دستگاه اجرایی جلسه داخلی تشکیل داده و به یک طرح قابل قبول به لحاظ علمی برسد، سپس این طرح در نشست امروز مطرح شود، اما در خصوص تعداد از دستگاه ها با یک سری پیشنهاد اولیه روبرو هستیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: با توجه به نگاه تخصصی ،دقیق و علمی استاندار محترم در تمامی امورات استان مخصوص امرمهم پژوهش که نقش بنیادین در توسعه پایدار استان دارد لازم است طرح های پژوهشی کیه دستگاه ها روند تخصصی و کارشناسی طی نموده و سپس در صحن کار گروه مطرح شوند .

وی تأکید کرد: نماینده سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، استانداری و نماینده دانشگاه یاسوج اولویت‌ های پژوهشی را جمع‌ بندی کرده و کمتر از یک هفته دیگر، جلسه فوق العاده  برگزار شود تا اولویت‌ ها به تصویب برسد.

 

نظر شما