معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی؛

رسانه‌ها نقش موثری در افزایش روحیه امید دارند

۱۳۹۹/۰۵/۳۰ - ۰۹:۴۰:۱۶
کد خبر: ۱۰۴۶۷۰۹
رسانه‌ها نقش موثری در افزایش روحیه امید دارند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: تزریق امید به جامعه در شرایط کرونایی در دستور کار جدی قرارگاه پدافند زیستی این استان قرار دارد.

به گزارش برنا از اراک ، بهروز اکرمی در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته دولت  افزود: بیماری کرونا مشکلات زیادی را برای جامعه در بخش‌های مختلف ایجاد کرده و باید روحیه امید برای کاهش این مشکلات در جامعه روز به روز افزایش یابد. 

وی بیان کرد: امید یک کالا نیست که به افراد داده شود، بلکه یک فرایند است و در این راستا همه بویژه رسانه‌ها نقش موثری در افزایش روحیه امید دارند که انتظار است در این راستا گام‌های بلندی برداشته شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران به اندازه کافی دشمن دارد که به صورت شبانه روزی خوراک ناامیدی بر علیه کشور تهیه می‌کنند.

اکرمی اظهار داشت: هر ایرانی با غیرتی که دلش برای این سرزمین بسوزد نباید دل مردم را خالی کند.

وی تصریح کرد: صنایع استان مرکزی در راستای مقابله با کرونا اقداماتی داشته‌اند اما شاید انتظار مورد نظر را پاسخ نداده‌اند و انتظار است این بخش مسئولیت‌های اجتماعی خود را به خوبی اجرا کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی اضافه کرد: ارائه هرگونه خدمات توسط دستگاه‌های اجرایی به افراد بدون ماسک ممنوع است.

اکرمی اظهار داشت: نگرانی‌های زیادی در خصوص فصل پاییز و زمستان در خصوص شیوع ویروس کرونا وجود دارد اما همه تلاش‌ها برای اجرای تمهیدات لازم از جمله تامین واکسن آنفلوآنزا توسط مراکز بهداشتی برای گروه‌های پرخطر به کارگرفته شده است.

وی عنوان کرد: بهره‌گیری از نهادهای مردمی در امر مقابله با ویروس کرونا برای نخستین بار در کشور در استان مرکزی صورت گرفت و هم‌اکنون نیز حدود ۴۰ نفر از بازرسان بخش‌های مختلف در این بخش از تشکل‌های مردم‌نهاد هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز