توزیع ۵ میلیارد ریال تجهیزات ورزشی در مدارس چهارمحال و بختیاری

۱۳۹۹/۰۶/۰۳ - ۱۳:۲۹:۴۱
کد خبر: ۱۰۴۸۸۴۹
توزیع ۵ میلیارد ریال تجهیزات ورزشی در مدارس چهارمحال و بختیاری
معاون تربیت بدنی وسلامت اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال وبختیاری گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید پنج میلیارد ریال تجهیزات ورزشی خریداری شده است که در مدارس استان توزیع می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ خدایار قاسم پور گفت: این وسایل ورزشی که شامل توپ ، تور، راکت، طناب ورزشی است که در قالب کاروان "مهر با نشاط" و به صورت متمرکز در ۱۷ ناحیه آموزش و پرورش توزیع می‌شود.

به گفته او، این وسایل ورزشی از محل اعتبارات استانی و ملی خریداری شده است و تا آغاز سال تحصیلی بین مدارس توزیع می‌شود.

او با اشاره به اینکه امسال سومین سال است که در آستانه سال تحصیلی جدید کاروان وسایل ورزشی برای مدارس و نواحی آموزش و پرورش ارسال می‌شود، گفت: در سال تحصیلی جدید در طول هفته بیش از ۱۲ هزار ساعت کلاس درس تربیت‌بدنی به دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی در استان آموزش داده می‌شود.

معاون تربیت بدنی وسلامت اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: این وسایل ورزشی در راستای کیفیت‌بخشی به ساعات تربیت بدنی در مدارس، رونق بخشیدن به ورزش مدارس و افزایش سلامت جسمی و روحی دانش‌آموزان، تجهیز امکانات ورزشی مدارس توزیع می‌شود.

او به اجرای طرح‌های ملی تربیت‌بدنی در مدارس از جمله مسابقات و جشنواره‌های ورزشی و مسابقات درون مدرسه‌ای اشاره کرد و گفت: آماده شدن زیرساخت‌های ورزشی در مدارس در اولویت قرار دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز